וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית המין בצרפת: בנזמה ובן ארפה ייחקרו

חלוצי ריאל מדריד ומארסיי יוזמנו למתן עדות בפרשת שחקני הנבחרת שחשודים שבילו עם נערות ליווי, חלקן קטינות

שערוריית המין שמסעירה את הכדורגל הצרפתי תופסת תאוצה ושני שמות חדשים השתרבבו לפרשה - קארים בנזמה מריאל מדריד וחאתם בן ארפה ממארסיי. כזכור, ערוץ הטלוויזיה M6 פרסם ביום שני כי שלושה או ארבעה שחקנים בילו במועדון בפאריס עם נערות ליווי, חלקן קטינות.

פרנק ריברי וסידני גובו זומנו לחקירה ועל פי דיווחים בצרפת, קשר באיירן מינכן עשוי לעמוד לדין לאחר שהודה כי קיים יחסי מין עם יצאנית בת 17 אזרחית מרוקו. בחקירתו טען ריברי כי לא ידע שמדובר בקטינה. העונש המקסימלי בגין קיום יחסי מין עם קטינה בצרפת הוא עד שלוש שנות מאסר ו-45 אלף יורו קנס.

כאמור, בנזמה ובן ארפה צפויים לקבל זימון למתן עדות בפרשה. "זה לא אני ב-100 אחוז", הגיב חלוץ מארסיי, בן ארפה. גם עורכי הדין של בנזמה וגובו הכיחשו כי השחקנים קשורים למעשה. פרקליטו של גובו טען כי מרשו "מעולם לא דרך במועדון", ואילו קארים ג'זירי המייצג את בנזמה ציין כי: "לשחקן אין כל קשר לפרשה".

ריברי וגובו אמורים לשחק אחד נגד השני ביום רביעי בחצי גמר ליגת האלופות בין באיירן מינכן לליון. ריברי, לא הופיע למסיבת העיתונאים שלפני המשחק ובבאיירן סירבו לעסוק בנושא. מנגד, נשיא ליון ז'אן מישל אולאס התייחס למעורבותו לכאורה של גובו: "סידני בא למשרד שלי וההסברים שלו היו משכנעים. עורך הדין שלו אמר לי שהשחקן לא מעורב ואני כמובן מאמין לו".

בינתיים, פרסמה ההתאחדות הצרפתית הודעה לעיתונות בה הדגישה כי השחקנים נהנים מחזקת החפות: "להתאחדות אין גישה לחקירה ולא נתייחס לנושא עד שההליך המשפטי לא יסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully