וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון יפת ישפוט במשחק העונה

השופט שובץ למשחק בין מכבי חיפה והפועל ת"א אחרי ששפט ביניהן גם בסיבוב הקודם. חכמון חוזר - ישפוט את רעננה מול עכו

משחק העונה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב (שני, 20:00, קרית אליעזר) מתקרב, וכעת מתברר שמי שינהל את המשחק הזה הוא אלון יפת. יפת כבר שפט את מכבי חיפה חמש פעמים העונה, כאשר בארבע מהם ניצחו הירוקים ובעוד אחד סיימו בתיקו. בין חמשת המשחקים נמנה גם המפגש הקודם בין השתיים, שהסתיים ב-0:0. את האדומים שפט יפת שש פעמים (ארבע פעמים הם ניצחו, פעמיים סיימו בתיקו).

ובינתיים מתברר כי אלי חכמון, שטעה בהרחקתו של ליאור רפאלוב במשחק נגד בני יהודה, חוזר לשפוט. חכמון ינהל את המשחק בין הפועל רעננה להפועל עכו במסגרת הפלייאוף התחתון (שבת, 19:00, כפר סבא). את משחקה של בית"ר ירושלים, שיוצאת למשחק חוץ אצל מ.ס. אשדוד (שבת, 19:30, אשדוד), ישפוט חלים זטמה. בדרבי הקטן של תל אביב בין בני יהודה למכבי תל אביב (שבת, 17:10, בלומפילד) ישפוט זיו אדלר.

יתר השיבוצים:

בני סכנין - הפועל באר שבע (שבת, 19:00, סכנין) - אשר כהן
מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה (שבת, 19:00, עילוט) - אסף קינן
מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה (שבת, 19:00, פתח תקוה) - אברהים אבוזעילה
הפועל רמת גן - הפועל חיפה (ראשון, 19:30, וינטר) - מאיר לוי.

בליגה הלאומית ינהלו שלישייה מקפריסין את משחקן של הפועל קרית שמונה להפועל כפר סבא (שישי, 15:30, קרית שמונה) במסגרת הפלייאוף העליון. לירן ליאני ישפוט בין הפועל אשקלון לעירוני רמת השרון (שישי, 15:30, אשקלון). במשחק מסקרן נוסף בין עירוני בת ים לסקציה נס ציונה (שישי, 15:30, בת ים) ישפוט שי שטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully