וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד נבחר לשחקן ההגנה של עונת 2009/10

סופרמן זכה בתואר זו שנה שנייה ברציפות, והוא הראשון בתולדות ה-NBA שהוביל את הליגה פעמיים בריבאונדים וחסימות

הוא בעל כוח גופני עצום, יכולת תעופה, חוסן גופני, מהירות ולב גדול. הוא דוויט הווארד והוא, איך לא, שחקן ההגנה של השנה ב-NBA. סופרמן זכה זאת השנה השנייה ברציפות בתואר היוקרתי, וזאת בזכות העובדה שהוא מוליך בפעם השנייה ברציפות את הליגה בחסימות וריבאונדים. הווארד החזיק בעונה הסדירה ממוצע של 13.2 כדורים חוזרים ו-2.8 חסימות למשחק, והפך את קבוצתו אורלנדו מג'יק לקבוצת ההגנה הטובה בליגה. כדי שנבין כמה ההישג מופלא, נציין שמאז 1973, השנה בה החסימות נכנסו לסטטיסטיקת המשחק, רק ביל וולטון, קארים עבדול ג'באר, האקים אולאג'ואן ובן וואלאס הוליכו את ה-NBA בריבאונדים וחסימות באותה עונה. הווארד עשה זאת פעמיים.

"רוב האנשים חושבים שהשחקן הכי טוב הוא זה שקולע הכי הרבה נקודות, וזה מצוין", אמר דוויט הווארד לאחר הבחירה בו, "אני מאמין שהגנה מביאה אליפויות, מנצחת משחקים, תמיד חשבתי ככה ואני אמשיך לחשוב ככה". אגב, הווארד קלע העונה ממוצע של 18.3 נקודות למשחק, ככה שגם בצד השני של המגרש הוא מטיל אימה על יריביו.

הווארד קיבל 576 נקודות ודורג במקום הראשון על ידי 110 עיתונאים ושדרי כדורסל, מתוך 122 שהשתתפו במשאל. ג'וש סמית, הפורוורד של אטלנטה הוקס, נבחר שני עם 136 נקודות, וג'ראלד וואלאס משארלוט בובקאטס דורג שלישי עם 113 נקודות.

"מגיע לו", אמר מאמנו של הווארד, סטן ואן גנדי, "הוא שחקן ההגנה שמשפיע הכי הרבה". חברו לקבוצה, וינס קרטר, אמר על הווארד: "אתה תמיד יודע שהוא יהיה שם, יש לו אינסטינקט מצוין, ההגנה שלו תמיד בראש שלך ואתה יודע שגם אם תעבור את האיש שלך, דוויט יהיה בסביבה". הווארד, שנבחר ראשון בדראפט 2004, היה בעונה שעברה לשחקן הצעיר ביותר שזוכה בתואר שחקן ההגנה של העונה, כשהוא בן 23 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully