וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי נקנס בשל ההתגרות הפרובוקטיבית

קפטן רומא נקנס ב-20 אלף יורו בטענה שהתגרה באוהדי לאציו. גם המועדונים נקנסו. פלוקארי מייסר עצמו על החמצת הפנדל

קפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי, נקנס ב-20 אלף יורו בשל התגרות פרובוקטיבית בסיום ניצחון קבוצתו 1:2 בדרבי. טוטי, שהוחלף במחצית, רץ בסיום המשחק לעבר יציע אוהדי רומא וסימן לעברם את שני אגודליו כלפי מטה. ההתאחדות האיטלקית ראתה תנועה זו כמתגרה באוהדי לאציו, שנלחמת נגד הירידה. טוטי אמנם התנצל על האירוע, אך הכחיש שניסה להתגרות: "סימנתי לאוהדים שלנו שניצחנו את המשחק. זו לא הייתה תנועה פוגענית כלפי שחקני לאציו ואוהדיה".

כאמור, בהתאחדות האיטלקית לא התרשמו מטיעוניו של טוטי, אך ברומא נשמו לרווחה שהדיין הסתפק בקנס ולא הרחיק את הקפטן. טוטי, אגב, לא היה היחיד שנענש. שני המועדונים נקנסו ב-40 אלף יורו בשל קטטות אוהדים בסיום. גם שחקני לאציו מאורו זראטה ורוברטו בארוניו ספגו קנסות על התנהגות לא נאותה בסיום המשחק. קשר לאציו, כריסטיאן לדסמה, שהורחק לאחר שמחא כף לשופט, הושעה משני משחקים בפועל.

מי שלא מצליח להתאושש ממאורעות הדרבי הוא חלוץ לאציו, סרג'יו פלוקארי. פנדל שבעט פלוקארי בדקה ה-48, במצב של 0:1 ללאציו, נהדף על ידי השוער ז'וליו סרג'יו ובהמשך השלימה רומא את המהפך. העיתון "לה רפובליקה" דיווח כי פלוקארי התנצל בפני חבריו בחדר ההלבשה וטען: "הפסדנו את הדרבי באשמתי".

מספר אוהדי לאציו הגיעו לאימון הקבוצה וניסו לעודד את רוחו של השחקן כשאמרו שהם אינם מאשימים אותו בהפסד, אך פלוקארי ענה להם: "זה לא נכון, עשיתי טעות בלתי נסלחת ושום דבר לא יהיה כשהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully