וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר ניצחה 1:3 את ברצלונה

הנראזורי התקרבו לגמר בברנבאו אחרי שמחקו שער יתרון של פדרו (19), כשסניידר (30), מייקון (48) ומיליטו (61) כבשו

מעטים היו מאמינים בתחילת העונה שאינטר מסוגלת להגיע לשלבים המכריעים של ליגת האלופות. ז'וזה מוריניו, שמפנטז על חזרה למעמד הזה מאז שהיה שם עם פורטו, חשב אחרת. עם כל הבעיות שיש לו באיטליה ועם העובדה שהקבוצה שלו לא נחשבת לאחת מאריות היבשת, הנראזורי הראו הערב (שלישי) שיש להם מה למכור, גם אם מולם עומדת יריבה אימתנית על הנייר כמו ברצלונה. הקטלאנים חטפו פיק ברכיים בסן סירו והפסידו 3:1, מה שמקרב את אינטר אל הגמר ואת אלופת אירופה אל הפרידה מהתואר. זהו ניצחונה השישי ברציפות של אינטר באירופה, מה שמלמד אולי גם על תהליך ההתבגרות שעברה הקבוצה הזו.

דייגו מיליטו, אינטר, חוגג שער ומאחוריו ז'ראר פיקה, ברצלונה, מסמן לנבדל. רויטרס
עשה באמת כל מה שהוא רצה. מיליטו חוגג, פיקה מתפלל לנבדל/רויטרס

לא ברור מה הביא את ברצלונה הגדולה ליכולת כל כך לא משכנעת. זה התחיל השבוע עם ה-0:0 המאכזב בליגה נגד אספניול ונמשך עם משחק אנמי, כשלאונל מסי, שזכה לאחרונה לכמעט כל שבח אפשרי מכל טייקון ברחבי העולם, כמעט ולא עשה כלום. זלאטן איברהימוביץ', שחזר להרכב של פפ גווארדיולה, לא סיכן בכלל את השער ומהר מאוד גילה שמהספסל הדברים נראים אפילו גרוע יותר. בכל מקרה, גם העייפות של שחקני בארסה מהמסע בדרכים שהם עברו עקב הר הגעש שהשבית את השמיים האירופאים, לא יכול להוות תירוץ לקטלאנים, שנראו כבדים ובעיקר פרוצים בהגנה.

דייגו מיליטו ידע שזה הערב שלו כבר מההתחלה. זה התחיל עם הזדמנויות, אבל בעיקר המשיך עם יכולת נפלאה ומשובחת. פדרו חשב שזה הערב שלו עם שער היתרון בדקה ה-19, אבל החלוץ הארגנטינאי של אינטר המשיך עם בישול לווסלי סניידר (30) ולמייקון (48) ובהמשך אף כבש את השער השלישי, שנכבש ספק בנבדל (61). בשבוע הבא בארסה תתייצב בקאמפ נואו למשחק על עונה שלמה מבחינתה, כשהיא יודעת שהחלום על זכייה שנייה רצופה בתואר נמצא בסכנה ממשית. מנגד, באינטר יכולים להתחיל לפנטז על חזרה לגמר גביע אירופה (על כל גלגוליו), אחרי שהנראזורי נעדרו ממעמד כזה מאז 1972. במידה והמשימה הזו אכן תצלח, אז יוכח שהמיוחד הוא באמת משהו אחר.

מהלך המשחק

דקה 6 - לאונל מסי דהר לעבר השער וניסה לסחוט פנדל כאשר נתקל באסטבן קמביאסו. השופט לא התרשם והורה לקבוצות להמשיך.

דקה 17 - אינטר הגיעה למצב הראשון שלה במשחק כשסמואל אטו בעט בנחישות כדור טוב, שויקטור ואלדז הדף אל דייגו מיליטו, שבעט רע החוצה.

דקה 19 - גול! טעות בהגנה של אינטר עלתה לה ביוקר, כשמקסוול דהר באגף השמאלי, קמביאסו משום מה עזב אותו, המגן שיחרר למרכז הרחבה, כשלשם הגיח פדרו, וזה סיים עם בעיטה מצוינת מ-12 מטר פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 27 - ווסלי סניידר השאיר בצד שמאל קטנה לדייגו מיליטו, שהיה חייב לסיים עם כדור ברשת, אבל הבעיטה שלו פספסה את הקורה בסנטימטרים ספורים.

דקה 30 - גול! מיליטו כיפר על ההחטאה ואחרי שקיבל כדור מאטו הוא מסר מול ההגנה הפרוצה של ברצלונה לסניידר, שניצב לבד בצד שמאל מול ואלדז וסיים עם כדור ברשת מ-15 מטר. שוויון 1:1.

דקה 48 - גול! מיליטו התקדם בצד ימין וצירף להתקפה את מייקון, שבעיטה מהירה שיחרר כדור מצוין מקרוב פנימה, 1:2 לאינטר.

דקה 53 - לאונל מסי, שעד אותו שלב לא הורגש, הלך על בעיטה מחוץ לרחבה ברגל שמאל, שסזאר הצליח להדוף מצוין.

דקה 54 - עוד הזדמנות מצוינת לברצלונה כשסרחיו בוסקטס נגח כדור מקרוב, אבל ז'וליו סזאר חילץ מקו השער.

דקה 61 - גול! אחרי שני הבישולים, הגיע גם השער של מיליטו: אטו הגביהה כדור מצוין מצד ימין לסניידר, שהשאיר עם הראש למיליטו, וזה סיים עם נגיחה מצוינת מקרוב, ספק בנבדל, 1:3 מדהים לאינטר.

דקה 77 - פדרו הגיע להזדמנות טובה, אבל נעצר על ידי סמואל, שהרחיק מצוין את הכדור ומנע שער של בארסה.

דקה 79 - מסי לקח כדור חופשי ושלח בעיטה חזקה שנהדפה על ידי סזאר.

דקה 86 - בלבול בהגנת אינטר הביא את פיקה לבעוט, אבל לוסיו היה במקום כדי להרחיק.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון (כריסטיאן קיבו 73), וולטר סמואל, לוסיו, חבייר זאנטי, טיאגו מוטה, אסטבן קמביאסו, ווסלי סניידר, סמואל אטו, דייגו מיליטו (מריו באלוטלי 75), גוראן פאנדב (דז'אן סטאנקוביץ' 56).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדז, דני אלבס, קרלס פויול, ז'ראר פיקה, מקסוול, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, סיידו קייטה, לאונל מסי, פדרו, זלאטן איברהימוביץ' (אריק אבידל 62).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חלוץ ברצלונה זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
קבלו לסיום שיעור בלט: איברהימוביץ' מרקד עם לוסיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully