וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטשר: "לעולם לא יהיה עוד פול סקולס"

קשר יונייטד פירגן לחברו בן ה-35: "הוא אגדה ומהווה השראה לכל שחקן במועדון. אנחנו רוצים אותו איתנו גם בעונה הבאה"

מדהים, אבל בגיל 35 נדמה כאילו פול סקולס בשיא הקריירה שלו. הקשר הג'ינג'י הנפלא של מנצ'סטר יונייטד נמצא בכושר מצוין, שהגיע לשיא עם שער הניצחון הדרמטי מול מנצ'סטר סיטי בדרבי האחרון. כעת, מעט מאוד אנשים מצליחים להישאר אדישים מול העדנה המחודשת שחווה סקולס, ועבור דארן פלטשר, חברו של סקולסי לקישור הקבוצה, הג'ינג'י הוא משהו מיוחד בנוף הכדורגל האנגלי.

"הוא פנומנאלי. הוא מהווה השראה לכל שחקן במועדון, ואני חושב שאם אלכס פרגוסון יכול היה לשבט שחקנים, סקולסי בהחלט היה אחד מהם. הוא אגדה, ולעולם לא יהיה עוד פול סקולס", אמר פלטשר בראיון לתקשורת המקומית במנצ'סטר.

"ראיתי אותו לכל אורך הקריירה שלי ביונייטד. אני לומד את התנועה שלו, הדרך בה הוא שולט במשחק. הוא הקשר השלם ביותר", המשיך פלטשר. "הוא התאים את סגנון המשחק שלו ככל שהתבגר. הוא לא מתעניין בחיים של הכדורגלן המודרני מחוץ למגרש, אבל הוא שחקן ברמה עולמית על המגרש".

וזה לא הכל. "זה לא ייאמן שהוא לא זכה בתואר אישי אף פעם. הוא ככל הנראה מעולם לא קיבל את ההכרה לא הוא היה ראוי מחוץ למנצ'סטר, כי הוא לא התראיין יותר מדי". פלטשר נשאל לגבי עתידו של סקולס, ומבחינתו הדבר ברור לגמרי: "מי שראה אותו בדרבי הבין שהוא השחקן הכי טוב על המגרש. זה משוגע לחשוב שהוא לא יקבל חוזה נוסף. כל השחקנים כאן רוצים אותו איתנו בעונה הבאה. אם אוכל להיות קרוב ליכולת שלו בגיל 35, אהיה מאוד, מאוד שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully