וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני הצטרף לרשימת המועמדים לבני יהודה

עוזר מאמן הנבחרת עשוי להתמנות לתפקיד במקום לוזון. גם קלינגר מועמד. בן שמעון הוצע אך עשוי להמשיך בקריית שמונה

עוזר מאמן הנבחרת משה סיני נמצא ברשימת המועמדים לאימון בני יהודה לעונה הבאה. כמו שפרסמנו בעבר, גבוה ברשימה נמצא המאמן ניר קלינגר אך עם זאת נודע כי גם מועמדותו של סיני נלקחת בחשבון. במקרה שקלינגר ימונה לתפקיד מאמן הפועל באר שבע, אליה הוא מועמד, מועמדותו של סיני תתחזק. יחד עם זאת, גם במקרה שקלינגר לא יאמן בבאר שבע, לסיני יש סיכויים לקבל את המשרה של גיא לוזון.

בימים האחרונים הוזכר גם שמו של רן בן שמעון לתפקיד המאמן אצל הזהובים, אבל לאחרונה חלה התקרבות בינו לבין איזי שרצקי שמעוניין להשאירו בהפועל קריית שמונה. מועמד נוסף שהוזכר לאחרונה, אם כי נראה שהסיכויים שיגיע לבני יהודה נמוכים, הוא דרור קשטן שכבר נפגש עם היו"ר חזי מגן.

סיני עשוי להתמנות לתפקיד במקום לוזון שיאמן את הנבחרת האולימפית במקום מוטי איווניר, שמועמד לקבל את משרת עוזר מאמן הנבחרת הבוגרת. כזכור, בשלהי הקריירה שלו (שנת 1989) סיני עבר מהפועל תל אביב לבני יהודה איתה זכה באליפות ההיסטורית. עונה לאחר מכן הוא חזר קפטן הנבחרת לשעבר להפועל תל אביב ופרש במדיה עם 375 הופעות בליגה הבכירה ו-102 שערי ליגה.

בתוך כך, ערכה היום הקבוצה אימון במגרש בשכונת התקווה, בצוות הרפואי שמחו לגלות כי פציעתו של הקשר מיכאל זנדברג חמורה פחות או קלה בהרבה ממה שחששו בתחילה. נכון לעכשיו מדובר במתיחה שמלווה בקרע קטן בשריר הארבע-ראשי, וההערכות מדברות על כך שבתוך מספר ימים יחזור השחקן לאימונים מלאים. זנדברג יחמיץ ככל הנראה את משחק הליגה נגד מכבי תל אביב בשבת, אבל על פי התכנון הוא צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים, וכמובן למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מ.ס אשדוד בעוד שבועיים. מהאימון היום נעדר הקשר פדרו גלבאן, שנמצא בחופשת מולדת בארגנטינה עם אשתו שילדה תאומים. הוא צפוי לחזור ארצה ביום רביעי, ואף מתוכנן לשחק בשבת כ-20 דקות נגד מכבי תל אביב וזאת לאחר שהחלים מפציעתו. מהאימון נעדר גם הקשר לירוי צעירי, שעבר טיפולים עם הפיזיותרפיסט חנן בן עמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully