וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ז'ראר הוייה יאמן את וולפסבורג?

בגרמניה מדווחים כי האלופה היוצאת כבר הגיעה לסיכום עם המנהל הטכני הוותיק של נבחרות צרפת לגבי העונה הבאה

וולפסבורג עורכת בשבועות אלה את משחקיה האחרונים כאלופת גרמניה וכבר מתכוננת במרץ לעונה הבאה, בה היא מקווה להתברג מחדש בצמרת הגבוהה ולהילחם לפחות על הכרטיס לליגת האלופות. מאז שארמין פה הוחלף על הקווים על ידי לורנץ גונתר קוסטנר, הזאבים גילו שיפור ניכר ביכולתם והתקדמו בטבלה, אך במועדון חושבים בגדול ועל פי דיווחים בגרמניה הגיעו לסיכום עם ז'ראר הוייה.

בוולפסבורג לא אישרו את הפרטים ל'קיקר', אבל אנשים במועדון דיווחו כי הודעה לגבי המאמן החדש תתקבל עד סוף החודש. הוייה בן ה-62, כרגע המנהל הטכני של נבחרות צרפת, צפוי להתפנות למשרה מכיוון שהוא עתיד לעזוב את תפקידו בנבחרת בעקבות השינויים המתוכננים, כאשר כבר בחודש הבא צפויה להתקבל ההחלטה למנות את לורן בלאן במקום ריימונד דומנק.

הוייה אימן בעבר את נבחרת צרפת, כולל בהפסד הזכור 3:2 לישראל בפארק דה פראנס. הוא עבד גם בליברפול בין השנים 1998-2004 וזכה עם האדומים בין היתר בגביע אופ"א. לאחר מכן הדריך את ליון והוליך אותה לשתי אליפויות. שמו הוזכר בהקשר של וולפסבורג בשבועות האחרונים ומקביל עלה גם כמועמד לאמן נבחרות שונות. עכשיו, ככל הנראה, הושג כבר סיכום עם וולפסבורג שתעניק למאמן הוותיק הזדמנות ראשונה בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully