וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אולי מסי טוב ממני, אבל בארסה תעוף"

כוכב ריאל מדריד הגיב לשאלה מי השחקן הטוב בעולם ומתכונן לחצי גמר ליגת האלופות. מרסלו: "לא נירגע עד שנזכה באליפות"

שבוע אחרי ההפסד בקלאסיקו, הוכיחה אתמול (ראשון) ריאל מדריד שהיא ממש לא מתכוונת לוותר לברצלונה על האליפות עד השנייה האחרונה. הבלאנקוס ניצחו 0:2 את ולנסיה משערים של גונזאלו היגואין וכריסטיאנו רונאלדו, שצימצמו את הפער מבארסה, שסיימה בתיקו מול אספניול בשבת, לנקודה אחת חמישה מחזורים לסיום העונה בספרד.

את רונאלדו זה פחות העסיק ביום למחרת, והוא דווקא התייחס לשאלה מי השחקן הגדול בעולם נכון להיום. "אולי הוא יותר טוב ממני כרגע, אבל הקבוצה שלו מאוד עוזרת לו". הפורטוגלי לא שכח כמובן להחמיא גם לעצמו: "לדעתי אני תמיד בטופ של הכדורגל. אם ריאל לא תזכה בכלום, זה לא אומר שאני לא טוב. אני תמיד עובד קשה כדי להשתפר". רונאלדו הגיב גם לדיבורים על כך שז'וזה מוריניו יחליף בעונה הבאה את מנואל פלגריני על הקווים בברנבאו. "כולם מדברים על זה והרבה שמות כבר הוזכרו. אני מכיר את מוריניו טוב וכל מה שאני יכול לומר זה שהוא מאמן פנטסטי. כרגע, פלגריני הוא המאמן שלי ואני שמח עם זה". כשהתבקש לתת את חוות דעתו על חצי גמר ליגת האלופות בין אינטר לברצלונה, התנבא רונאדלו: "זה יהיה קרב קשה, אבל אני מצפה שמוריניו ישתמש היטב בטקטיקה וינצח את ברצלונה".

מאמן ריאל מנואל פלגריני נשמע מרוצה בסיום: "הקבוצה שמרה על אותה הרמה לאורך כל העונה. שיחקנו 16 משחקי בית, מתוכם ניצחנו 15". הניצחון וצימצום הפער בצמרת שיחררו הרבה לחץ ביציעי הברנבאו, גם אצל פלגריני. "תמיד ידענו להרים את הרמה שלנו אחרי רגעים קשים, גם אחרי ההדחה מליגת האלופות וגם אחרי ההפסד לברצלונה. הראנו רוח ואופי ואני מאוד גאה במאמץ הקבוצתי והאישי של כל השחקנים". פלגריני וריאל אומנם זקוקים למעידה של ברצלונה כדי לזכות באליפות, אבל הצ'יליאני נשאר נאמן לקלישאות. "לא אכפת לי מה ברצלונה תעשה, כבר שיחקנו נגדם. לא היה לי זמן לצפות במשחק של בארסה השבוע. כל מה שעניין אותי היה שהקבוצה לא תיכשל אחרי ההפסד בשבוע שעבר והצלחנו לעשות זאת גם מול אלמריה וגם מול ולנסיה. לריאל מדריד תמיד יש את המחויבות והתקווה לנצח. תמיד הצהרנו על כך ואנחנו גם משחקים כדורגל כדי ליצור הרבה מצבים, למעשה אנחנו מוציאים כמעט את הכל מהשחקנים שיש לנו".

מגן ריאל מדריד סרחיו ראמוס התייחס לתחושות ולרצונות של הקבוצה עד סיום העונה, כשהוא מדגיש את התלות שנותרה בתוצאותיה של ברצלונה. "ידענו שהקלאסיקו היה משחק סופר חשוב, אבל גם היום השגנו שלוש נקודות. אף אחד לא האמין אחרי המשחק שברצלונה תשמוט נקודות והנה זה קרה. ריאל מדריד תילחם ככל הניתן כדי לזכות באליפות. נותרו לנו משחקים גדולים מול קבוצות שעדיין יש להן הרבה על מה לשחק. זו תהיה טעות לחשוב על חמשת המשחקים הבאים, אנחנו עם הראש רק לסראגוסה".

גם מרסלו הבטיח שהקבוצה לא תרים ידיים במאבק האליפות. "אנחנו עובדים קשה ונמשיך כך עד סוף העונה. לא נירגע ונעבוד קשה כדי לזכות באליפות. אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים שנותרו". היגואין, שכאמור כבש את השער הראשון מול ולנסיה, גם נשמע אופטימי: "אני מאוד שמח, מפני שזה היה משחק מאוד חשוב כדי לסגור את הפער בצמרת. ברצלונה הפסידה שתי נקודות והיה הכרחי מבחינתנו לנצח כדי לסגור את הפער. התייחסנו למשחק הזה כמו אל גמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully