וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "נקודת המפנה הייתה הצלת הפנדל"

מאמן רומא העניק את הקרדיט בניצחון בדרבי לתצוגה של שוערו ז'וליו סרג'יו. טוטי התנצל על התגרותו באוהדי לאציו

רומא מספקת לליגה האיטלקית את אחד הסיומים המותחים בעשור האחרון. אחרי הניצחון הדרמטי והגדול על לאציו בדרבי אל קפיטלה (1:2), הג'אלורוסי חזרו לראשות הטבלה, כשהם מובילים ביתרון נקודה על האלופה אינטר, ורוח גבית של ביטחון ואמונה דוחפת אותם אל הסקודטו. שחקני רומא לא הסתירו את השמחה וחגגו על כר הדשא את הניצחון, כשהקפטן פרנצ'סקו טוטי מסמן בשני אגודליו כלפי מטה, תנועה קיסרית שכוונה לאוהדי לאציו ומשמעותה היא שקבוצתם נידונה לשבט ולא לחסד. "אני מתנצל, נסחפתי אחרי שמחת הניצחון", התנצל טוטי לאחר המשחק, "בעבר היו שחקנים של הביאנקוצ'לסטי שהתגרו בנו אחרי שהם ניצחו אותנו".

המשחק עצמו היה הפכפך, כשלאציו עלתה ליתרון 0:1 והייתה יכולה להכפילו אלמלא שוער רומא ז'וליו סרג'יו מנע מסרג'יו פלוקארי לכבוש מהנקודה הלבנה. אז נכנס לפעולה מירקו ווצ'יניץ' ובשני שערים העניק לרומא שלוש נקודות יקרות. "לנצח דרבי זה אחד הדברים הכי יפים שיש, ועוד יותר משמח שזה בזכות שני שערים שלי", אמר גיבור רומא ווצ'ניץ', שנותן עונה מצוינת.

מה שבלט במיוחד במשחק הוא החילופים של מאמן רומא קלאודיו ראניירי במחצית. ראניירי הוציא את טוטי ודניאלה דה רוסי, שני הסמלים של רומא. השניים לא הביעו תרעומת על כך, וראניירי הגיב לכך כשאמר: "הם לא אמרו מילה, הם הרגישו שזה נכון למשחק". את הקרדיט למהפך העניק ראניירי לשוערו, ואמר: "נקודת המפנה הייתה הצלת הפנדל".

לאציו, שההפסד סיבך אותה בתחתית, הייתה עצבנית בסיום המשחק. מאמן לאציו אדי רג'ה זעם על התנהגותו של טוטי ואמר כי הוא מצפה שקפטן רומא יספוג עונש כבד על תנועת האגודלים שלו. "אין לו כבוד ליריבים", אמר רג'ה, צריך להשעות אותו לעשרה ימים. חבל לי על מה שקרה בסיום המשחק כי טוטי הוא שחקן חשוב והוא היה צריך להימנע מהתנהגות כזאת. השחקנים שלי הגיבו כי משהו קרה שם במגרש, אני מקווה שהם לא ייענשו".

רג'ה התייחס גם למשחק עצמו, והודה שהגיע לרומא הניצחון. "זאת השנה של רומא", אמר המאמן, "הם ניצחו במשחק שבו אולי לא היינו דומיננטיים, אבל שיחקנו טוב יותר, וזה רק מוכיח שזאת השנה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully