וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג טניס: סלע לא זז, פאר ירדה למקום ה-20

הישראלי נותר 70 בעולם, ואילו פאר ירדה שלב אחד בדירוג. ורדאסקו חזר לעשירייה המובילה, סטוסור דחקה את קלייסטרס

דודי סלע, הטניסאי הבכיר של ישראל, שמר על המקום ה-70 בעולם בדירוג הטניס שפרסם הבוקר (שני) סבב ה-ATP, וזאת למרות שלא השתתף באף טורניר מאז דירוג השבוע שעבר. הראל לוי, שהודח בסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר של יוהנסבורג, נותר 124 בעולם. שחר פאר, הטניסאית הבכירה של ישראל, ירדה שלב אחד מהמקום ה-19 למקום ה-20 בעולם.

בצמרת הגברים העולמית נרשמו מספר שינויים. רוג'ר פדרר ממשיך להוליך את הדירוג, כשהוא מקדים את נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, שזכה אמש בטורניר מונטה קרלו זו השנה השישית ברציפות. חואן מרטין דל פוטרו, שלא ישתתף בטורניר ברצלונה עקב פציעה, עקף את אנדי מארי ועלה למקום הרביעי בעולם, כשהוא דוחק את הבריטי לחמישי. ניקולאי דוידנקו שמר על מקומו השישי, אנדי רודיק מדורג שביעי ורובין סודלרינג שמיני. פרננדו ורדאסקו, שהפסיד לנדאל בגמר מונטה קרלו, נכנס לעשירייה הראשונה כשקפץ שלושה שלבים למקום ה-9. את העשירייה סוגר ג'ו-ווילפריד צונגה.

בצמרת הנשים נרשם שינוי אחד בלבד. סמנתה סטוסור האוסטרלית תפסה את המקום העשירי בעולם אחרי שזכתה בטורניר צ'רלסטון, כשניצחה בגמר את ורה זבונרבה בתוצאה 0:6, 3:6. סטוסור, לה זה היה טורניר WTA שני בו היא זוכה בקריירה, הדיחה מהמקום העשירי את קים קלייסטרס, שירדה למקום ה-11. את המקום הראשון בעולם תופסת סרינה וויליאמס, והיא מקדימה את קרוליין ווז'ניאקי, דינארה סאפינה, ונוס וויליאמס, סבטלנה קוזנצובה, אלנה דמנטייבה, ילנה יאנקוביץ', אגניישקה רדוואנסקה ו-ויקטוריה אזרנקה. מריה שראפובה נותרה מדורגת 14 בעולם, ואילו ז'סטין הנין ירדה שלב אחד מהמקום ה-23 ל-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully