וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "לא היינו ממוקדים והם תפסו אותנו"

מנג'ר ארסנל, המתוסכל מההפסד לוויגאן: "אם היינו מנצחים היינו חוזרים לתמונה". מרטינז: "זו הסיבה שאנחנו משחקים כדורגל"

מכה קשה נחתה על אוהדי ארסנל היום (ראשון), כשנכבש השער השלישי לזכותה של וויגאן, שקבע הפסד 3:2 לחבורתו של ארסן ונגר. איבוד 3 הנקודות ממקם את ארסנל במרחק 6 נקודות מצ'לסי שניצבת בפסגה, שלושה משחקים לסיום העונה, ולמעשה מוציא את התותחנים ממאבק האליפות. אז מה נותר עוד לקבוצה הלונדונית מעתה והלאה?

"המטרה שלי היא לנצח את המשחק הבא", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר. "מנצ'סטר סיטי וטונהאם עוד עלולת לתפוס אותנו, ככה שאנחנו חייבים לנצח לפחות אחד מהמשחקים שנותרו לנו". ונגר נשמע מאוכזב במיוחד בסיום מכך שקבוצתו יצאה ממאבק האליפות, ואמר: "כל מה שאני יודע הוא שאם היינו מנצחים היום, היינו חוזרים לתמונה. אני מאמין שלא היינו ממוקדים, לא ממושמעים והם תפסו אותנו".

הצרפתי המשיך ואמר: "בכדורגל אתה חייב להיות ממוקד במשך 90 דקות, אחרת יש סיכוי שתענש, במיוחד מול קבוצה שאין לה מה להפסיד, שנלחמת על חייה בליגה. ידענו שהם לא יוותרו, ובסיום נענשנו על כך. גם במצב של 0:2 לא חשבתי שהמשחק גמור. ראיתי שהיו לנו בעיות לשמור על הכדור, ליצור הזדמנויות, וכשאתה לא יוצר הזדמנויות בכדורגל אתה בצרות".

מנג'ר וויגאן, רוברטו מרטינז לא היה יכול להסתיר את החיוך שלו בסיום המשחק, שלא רק העניק לקבוצתו ניצחון יוקרתי על התותחנים, אלא ככל הנראה הבטיח את מקומה של הקבוצה בליגה גם בעונה הבאה. וויגאן רחוקה 7 נקודות מהאל שנמצאת מתחת לקו האדום, עם שלושה משחקים לסיום העונה. הניצחון גם עצר רצף הפסדים, במהלכו הפסידה הקבוצה 8 מ-9 משחקיה האחרונים.

"סוף סוף קיבלנו פרס על היכולת שלנו", אמר מרטינז בסיום. "התחלנו את המשחק טוב, שיחקנו פנים אל מול פנים עם ארסנל, אבל אז התחלנו לאבד את הכדור והמשחק התרחק מאיתנו. לא הרבה קבוצות יכולות לחזור מ-2:0 מול ארסנל, והסיבה שלנו היתה המאמץ וההשקעה שהשחקנים הציגו. רגעים כאלה הם חיוניים עבור המועדון שלנו, והם הסיבה שאנחנו משחקים כדורגל, ונותנים לאוהדים שלנו מה שמגיע להם". מרטינז אף הרשה לעצמו להביט לאחור ולהתחיל להרהר על הישיגי העונה שחלפה: "לנצח את צ'לסי, ליברפול וארסנל בעונה אחת זה משהו שלא מגיע בטעות, ואני מאוד גאה בשחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully