וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שיתוף פעולה ייחודי בין ישראל לקרואטיה

האיגוד חתם על מסמך הבנות עם האיגוד הקרואטי, ובו הושג כי הקרואטים יסייעו בהשתלמויות, בחילופי שופטים ובמחנות אימונים

לצד ההצלחה של נבחרת העתודה בכדוריד, שהעפילה לאליפות אירופה, חתם איגוד הכדוריד מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם איגוד הכדוריד הקרואטי. בפגישה שנערכה בין יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, ויו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד, רון קוגמן, עם מנכ"ל ההתאחדות הקרואטית סוכם על שיתוף פעולה במספר תחומים. בתחום האימון סוכם שמאמן מוביל בעל ניסיון בינלאומי ימונה על ידי הקרואטים, בכדי לסייע בבניית תוכנית מקצועית וארגונית רב שנתית לאיגוד הישראלי.

במקביל יארחו הקרואטים מאמנים ישראלים בהשתלמויות שייערכו בקרואטיה ויזמינו מאמנים ישראלים להתלוות לאימונים ולמחנות אימונים של הנבחרות הקרואטיות השונות. הקרואטים יזמינו שחקנים צעירים מישראל בגילאי 14 עד 18 להשתתף במחנות אימונים במדינה במהלך חופשת הקיץ. בנוסף הקרואטים יפעלו לחילופי משלחות בין קבוצות צעירות מישראל ומקרואטיה על בסיס אירוח הדדי. כבר היום מדובר על כך שנבחרת העתודה תוזמן ביולי לקרואטיה למחנה אימון משותף וטורניר הכנה לקראת משחקי אליפות אירופה.

גם על נושא השיפוט מדבר ההסכם המתגבש, כאשר שתי ההתאחדויות מתחייבות לקיים חילופי שופטים. ההבנות שהושגו בפגישה יהפכו בקרוב למסמך רשמי על יחתמו שני יושבי הראש של ההתאחדויות בנוכחות יו"ר האיגוד האירופי ובברכתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully