וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לדורטמונד נגד הופנהיים

שחקניו של קלופ מתרחקים מהמקום השלישי אחרי שספגו שוויון דרמטי (89) מאיביסביץ'. הרטה סיימה ב-2:2 עם פרנקפורט

בורוסיה דורטמונד פספסה הערב (ראשון) הזדמנות לחזור למקום השלישי בבונדסליגה. הקבוצה של יורגן קלופ ספגה שער שוויון דרמטי דקה לסיום המשחק נגד הופנהיים ויצאה רק עם 1:1 מהסיגנל-אידונה פארק הביתי שלה, מה שמשאיר אותה במקום החמישי ובעיקר עם החלומות לסיים לפחות עם המקום השלישי שיוביל אותה בעונה הבאה למוקדמות הצ'מפיונס.

אם לפני מספר שבועות דורטמונד עוד ראתה את עצמה כמועמדת לזכות העונה באליפות, הרי שאחרי ההפסד בשבוע שעבר למיינץ, חזרה הקבוצה אל הקרקע. דווקא נגד הופנהיים, שכמעט והבטיחה בוודאות עוד עונה בליגה, היה לה קשה. דורטמונד אמנם איימה הרבה יותר על השער מהיריבה, אבל רק בדקה ה-57 היא כבשה כשקווין גרוסקרויץ מסר רוחב לנלסון ואלדז, שנגח מקרוב את שער היתרון לפינה של טימו הילדרברנד.

הופנהיים בעטה רק פעם אחת לשער בכל המשחק, ובדקה ה-89 ההזדמנות המסוכנת היחידה שלה תורגמה גם לשער: קרלוס אדוארדו העביר רוחב לודאד איביסביץ', שנגח מתוך הרחבה לפינה השמאלית את השוויון הדרמטי. בעקבות התיקו, חסרות להופנהיים שתי נקודות בלבד כדי להבטיח את ההישארות, כשנותרו לה עוד שלושה מחזורים לסיום. בדורטמונד ימשיכו להיאבק עם ורדר ברמן ולברקוזן על המקום השלישי.

במשחק נוסף הצליחה הרטה ברלין האחרונה להישאר בחיים ואולי לפתוח את המאבק נגד הירידה. הקבוצה מבירת גרמניה הוציאה 2:2 בחוץ נגד פרנקפורט. גויקו קצ'אר העלה את הרטה ליתרון (17), אומיט קורקמאז איזן (37), פירמין שווגלר החמיץ פנדל לפרנקפורט, רפאל (43) העלה ל-1:2 להרטה ומרכוס רוסו השווה ל-2:2. בעקבות התיקו, הרטה רחוקה חמש נקודות מבוכום, שנמצאת מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully