וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: שער לברדה, אנדרלכט אלופה

החלוץ הישראלי הבקיע מהנקודה הלבנה ב-1:1 של גנק נגד סטנדרד ליאז', בזמן שאנדרלכט החזירה לעצמה את התואר

אליניב ברדה המשיך את כושר ההבקעה הטוב שלו במשחקי הפלייאוף בבלגיה, כשדייק מהנקודה הלבנה ב-1:1 של גנק מול סטנדרד ליאז'. היה זה איבוד הנקודות הראשון של גנק בבית ב' של הפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית, אך היא הבטיחה את המקום הראשון בזכות התוצאה.

החלוץ הישראלי, כאמור, כבש בפנדל בדקה ה-60 לאחר עבירה של פרנקו זנארו שגם הורחק, כאשר אנדראה מ'בוי מוטומבו העלה את סטנדרד ליתרון בדקה ה-16. רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל של סטנדרד וכך נמנע דרבי ישראלי נוסף, לאחר שהשניים נפגשו במשחק הקודם.

בזמן שבגנק רשמו חגיגה קטנה, בבריסל יצאו אוהדי אנדרלכט לרחובות לחגוג את האליפות ה-30 בתולדותיה לאחר ניצחון 1:2 על קלאב ברוז'. הקבוצה של אריאל ג'ייקובס התגברה על שיטת הקיזוז המוכרת ממחוזותינו וניצחה את יריבתה הגדולה כדי להבטיח את התואר כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. ילד הפלא רומלו לוקאקו אמנם לא כבש הפעם, אבל יל ואן דאום ומתיאס סוארז דאגו לשערים היקרים, כאשר ווסלי סונק רק צימק לברוז'.

ואלוויק הובסה 4:0 ע"י דן האג

ואלוויק, שכבר יודעת שאת העונה הבאה היא תשחק בליגה השנייה בהולנד, סיימה הערב (ראשון) את משחק החוץ שלה נגד דן האג עם תבוסה 4:0. קבוצתו של השוער הישראלי, אוהד לויטה, תנעל את העונה העגומה שעברה עליה עם משחק בית נגד ונלו, ואז תיפרד רשמית מהליגה.

לויטה שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח למנוע מטימוטי דריק (15), קייס לויצ'ק (33, פנדל), אנדרס אופר (48) ודני בויז (87) להנחיל הפסד מספר 28 לואלוויק המסכנה, שבכל מקרה תסיים במקום האחרון.

*** רוסיה: זאב חיימוביץ' לא שיחק ב-1:1 הביתי של טרק גרוזני נגד דינמו מוסקבה. בעקבות התיקו טרק נמצאת במקום החמישי עם תשע נקודות, שלוש פחות מהמוליכה רובין קאזאן, שכזכור ניצחה אתמול 0:1 את אמקאר, עם שער בכורה של ביברס נאתכו.

*** טורקיה: פיני בלילי לא שיחק בניצחון 1:2 של אנטליהספור על דניזליספור. זהו ניצחון ראשון של אנטליהספור אחרי ארבעה משחקים רצופים שבהם לא עשתה זאת והיא מדורגת במקום ה-11 כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה.

*** שמעון אבוחצירא שיחק 90 דקות בהרכב לאריסה, שהפסידה 2:1 ללבאדיה במסגרת המחזור האחרון בליגה היוונית. סלים טועמה נכנס כמחליף ושיחק 13 דקות. את העונה סיימה קבוצתם במקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully