וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קאמבק אדיר של וויגאן ב-2:3 על ארסנל

התותחנים הובילו 0:2, אך המארחים מהתחתית חזרו בגדול עם שער של נ'זוגביה בתוספת הזמן. 1:2 לאסטון וילה על פורטסמות

ארבעה ימים לאחר שהפסידה לטוטנהאם בדרבי הלונדוני וכבר הרימה ידיים במאבק האליפות, ארסנל כבר האמינה כי הנה היא שוב במרחק שלוש נקודות מהפסגה, בזכות אותה יריבה מושבעת שגברה אתמול (שבת) על צ'לסי. שחקניו של ארסן ונגר נראו בדרך הבטוחה לניצחון עם יתרון 0:2, אלא שאז נלחצו משער מצמק של וויגאן, ספגו כהרגלם משגיאה פטאלית של השוער ולבסוף גם נוצחו 3:2, כששחקני וויגאן חתומים על אחד הקאמבקים הגדולים של העונה באנגליה.

וויגאן מעולם לא ניצחה את ארסנל במגרשה מאז עלתה לליגה הבכירה ב-2006, והמשחק העשירי בין השתיים ב-DW סטדיום היה מספר הקסם עבור המארחים. אחרי שניצחו העונה את צ'לסי וליברפול בפעם הראשונה במגרש הביתי, גם ארסנל נפלה שדודה אל מול הלטיקס, שכעת רחוקים כבר שבע נקודות מהקו האדום וקרובים להבטיח את מקומם בפרמיירליג לעונה נוספת.

האורחים היו עדיפים במחצית הראשונה, אך רק בדקה ה-41 מימשו את יתרונם האיכותי עם שער נהדר של תיאו וולקוט, שמצא את הפרצה בהגנת וויגאן אחרי מסירת עומק של ניקלאס בנדטנר. גם במחצית השנייה מצאה ארסנל את הרשת, דווקא לאחר טענות של וויגאן לפנדל, כאשר מיקאל סילבסטרה נגח לרשת וחגג שער די נדיר מבחינתו. 10 דקות לסיום הצליחה וויגאן לצמק עם מהלך מצוין אותו בנה באגף שמאל ויקטור מוזס וסיים בן ווטסון.

ארסנל ניסתה להחזיק מעמד מול הלחץ המתגבר של המארחים, אבל כרגיל אצל התותחנים, השוער הפיל אותם. הפעם לא היה זה מנואל אלמוניה המושמץ כי אם מחליפו, לוקאש פביאנסקי הפולני, ששמט בצורה אומללה כדור לשערו הוא אחרי נגיחה של טייטוס בראמבל בדקה ה-89 וקבע שוויון דרמטי. נגמר? לא עבור שחקניו של מרטינז. בדקה ה-90 לקח שארל נ'זוגביה את הכדור, חתך מימין לכיוון המרכז ובבעיטה נהדרת שלח לקורה ופנימה. 2:3 מדהים לוויגאן, ארסנל נקברת במקום השלישי ועכשיו באמת כבר לא יכולה לחלום על התואר.

פורטסמות - אסטון וילה 2:1

קבוצתו של אברהם גרנט כבר מזמן השלימה עם ירידתה לליגת המשנה, אבל זה לא מונע מפומפי לנסות ולעשות זאת עם כבוד, ולהרוס לשאר הקבוצות בדרך. הערב היא פגשה את קבוצתו המאכזבת של מרטין אוניל, שכמעט והוציאה את עצמה לחלוטין מהמאבק על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, והיתה קרובה לירות לעצמה שוב ברגל. כבר בדקה ה-10 חגג הקהל המקומי את עליית קבוצתו ליתרון, כשמהלך קבוצתי נהדר הסתיים אצל מייקל בראון בקצה הרחבה, ששלח כדור מצויין שהכניע את בראד פרידל.

אסטון וילה התאוששה במהירות, ובדקה ה-16 מצאה את שער השיוויון, כשמלכודת נבדל כושלת של הגנת פומפי איפשרה לג'ון קארו לפרוץ קדימה ולהכניע את דייויד ג'יימס. האורחים החלו ללחוץ והשתלטו על קצב המשחק, אבל התקשו למצוא את הרשת. כשהיה נדמה שוילה שוב תאבד נקודות, הגיעה הדקה ה-82, כשהמחליף, ניית'ן דפואנסו קובע מהפך, ומעניק לאוניל 3 נקודות, שמחזירות את קבוצתו למקום השישי בטבלה, 4 נקודות מהסיטי במקום החמישי, ו-6 נקודות מטוטנהאם במקום הרביעי המיוחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully