וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי חצי גמר ליגת האלופות יתקיימו כסדרם

ברצלונה תיסע למילאנו באוטובוס, ליון למינכן באותה צורה לאור ענן האפר באירופה. אטו: "אם יש אלוהים בכדורגל כרגע, זהו מסי"

ענן האפר הגדול מעל אירופה הטיל בספק גם את קיום משחקי חצי גמר ליגת האלופות, ביום שלישי ורביעי הקרובים, אלא שהיום (ראשון) הודיעה אופ"א כי ההתמודדויות יתקיימו כסדרן. גוף הכדורגל האירופי הסביר כי מחלקת הנסיעות נמצאת בקשר מתמיד עם ארבע הקבוצות, וכי לא צפויות לברצלונה בעיות להגיע למילאנו, ולליון להגיע למינכן. "ברצלונה תגיע לאיטליה באוטובוס, וליון מתכננת לעשות את אותו הדבר בדרכה לגרמניה", אמר רוב פוקלנר מטעם אופ"א.

אלופת אירופה תיסע הערב בשני אוטובוסים למרחק של 634 קילומטרים ותישן בקאן, כאשר מחר היא תשלים את המסע ואת 351 הקילומטרים הנותרים, עם אוטובוס נוסף שיביא אותם למילאנו. החלטות לגבי משחקי הליגה האירופית, שאמורים להיערך ביום חמישי, יתקבלו מחר.

לאחר שנדמה כאילו הכל כבר מוכן לקראת המפגש המרתק בין אינטר וברצלונה, העניק סמואל אטו ראיון לתקשורת האיטלקית בה שיבח את קבוצתו לשעבר, ותיאר את התאקלמותו בקבוצתו הנוכחית. ראשית, דיבר אטו על לאונל מסי, ולא חסך במחמאות. "אם יש אלוהים בכדורגל נכון לעכשיו, הוא חייב להיות מסי. באותה מידה, בלתי אפשרי לא להגיד שהקבוצה הטובה בעולם כרגע היא ברצלונה. עם זאת, בכדורגל הכל יכול לקרות, אנחנו רוצים להגשים את החלום שלנו ויש לנו את הזכות לחלום".

אחרי פתיחת עונה מהוססת למדי בשורות האלופה האיטלקית, אטו החל לחזור לעצמו, וכעת הוא כבר נראה חלק אינטגרלי מהמכונה המשומנת של ז'וזה מוריניו. "אני מרגיש טוב מאוד כרגע ומוכן לעבוד קשה לכולם", אמר אטו. "לא אגיד שאני בשיא כושרי, כי לדעתי תמיד יש משהו שניתן לשיפור. היו לי כמה בעיות בהתחלה, אבל כעת דברים עובדים טוב יותר".

עדכון ראשון: 15:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully