וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ממשיך 'למנות' מאמנים לריאל מדריד

לאחר שהצהיר כי ישמח אם מוריניו יגיע, התבטא שוב הפורטוגלי לגבי הגעה של קאפלו. על רוני: "קשה לי לראות אותו מצטרף"

רק לפני מספר ימים התבטא כריסטיאנו רונאלדו ואמר שהוא ישמח לראות את ז'וזה מוריניו, מאמן אינטר, על הקווים בריאל מדריד בעתיד, וכעת, מצהיר הפנומן הפורטוגלי כי הוא אף יאהב לראות את פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, בסנטיאגו ברנבאו. כזכור, קאפלו כבר אימן בשתי קדנציות את הקבוצה הלבנה, בהן זכה באליפויות עימה, ולא מן הנמנע שהוא ישוב לקדנציה שלישית.

"הוא מאמן מוערך, אחד הטובים בעולם", אמר רונאלדו על קאפלו. "הוא עושה עבודה פנטסטית בנבחרת אנגליה וזכה בהרבה תארים באיטליה, אז למה לא? אי אפשר לעולם לדעת".

בחודשים האחרונים מתגברות השמועות, בטח לאור ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, שהמאמן הנוכחי מנואל פלגריני יסיים את דרכו בסיום העונה במועדון, כשמי שאמור להחליפו, כך על פי הדיווחים, הם אחד מארבעה: מוריניו, קאפלו, מאמן ליברפול רפא בניטז ומאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי.

לגבי מעבר אפשרי של ווין רוני ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, אמר רונאלדו שקשה לו לראות את המהלך קורם עור וגידים. "אנחנו עדיין חברים טובים", אמר רונאלדו. "אני חושב שהוא נהנה מאוד במנצ'סטר ואפילו אם ריאל מדריד תרצה להחתים אותו, אני לא חושב שהוא ירצה להצטרף אליי".

מאידך, בימים האחרונים דווח בתקשורת הספרדית כי ריאל גייסה לעזרת עניין הבאתו של רוני את רונאלדו עצמו, כדי שינסה לשכנע את חברו להגיע למועדון הלבן, וכן סכום של כ-150 מיליון ליש"ט - 90 מיליון ליש"ט בקירוב על העברה ועוד 60 מיליון על משכורת לאנגלי לתקופה של חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully