וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה שוב הפסידה

הבוסטרוס נכנעו למספרת של הכישרון מרקו פרז והפסידו 1:0 לחימנסיה. ריבר פלייט בסימן קאמבק, אסטודיאנטס בפסגה

המחזור ה-15 בטורניר הקלאוסורה המותח והצמוד יצא בסוף השבוע האחרון לדרך. אסטודיאנטס השיגה ניצחון חשוב מאוד 1:2 על טיגרה כדי להתמקם בראש הטבלה, זאת לאחר הפסדה של המוליכה ערב המחזור, גודוי קרוז, לריבר פלייט המתאוששת. המיז'ונריוס ניצחו 1:2, ומי שכבש את אחד השערים לריבר הוא לא אחר מאשר אריאל אורטגה. הקאמבק המי יודע כמה של החמורון הוכתר בהצלחה, במשחקו הראשון של המאמן החדש אנחל קאפה. מי שעוד שב למגרשים הוא דייגו בואננוטה, אחרי תאונת הדרכים שעבר ב-26 לדצמבר.

אינדפנדיינטה המשיכה במסע המוצלח שלה כשהשיגה גם היא ניצחון, 1:3 על אלופת האפרטורה, באנפילד, וכעת היא צמודה בטבלה למוליכה, כשגם הל 30 נקודות. גודוי קרוז ירדה למקום השלישי עם 28 נקודות, כמו לארחנטינוס ג'וניורס, שלה משחק חסר והיא יכולה לעלות לראש הטבלה אם תנצח.

ריבר פלייט - גודוי קרוז 1:2

מוליכת הטבלה הגאה הגיעה למונומנטאל של המיז'ונריוס במטרה להישאר גם אחרי בפסגה, אבל לעת עתה, חילופי המאמנים בריבר עשו את שלהם, כשהמאמן הטרי אנחל קאפה, שהחליף בתפקיד את לאונרדו אסטרדה, השיג ניצחון ראשון עם הקבוצה. המשחק הזה עמד בסימן שני קאמבקים מרגשים במיוחד. הראשון היה של דייגו הגמד בואננוטה, ששב למגרשים לאחר תקופה ארוכה שנעדר עקב תאונת דרכים קשה שעבר ב-26 לדצמבר 2009. כזכור, באותה תאונה נהרגו שלושה מחבריו הטובים של הגמד, כשהוא נותר בחיים. בואננוטה עבר תקופת שיקום ארוכה, ובמשחק הזה ערך בכורה מחודשת בקבוצה ובכך סגר מעגל מרגש ביותר.

הקאמבק השני הגדול היה של אריאל אורטגה. החמורון לא שיחק זה זמן רב והתנדנד בריבר, אלא שאנחל קאפה, כמו הרבה אחרים, נתן לו עוד צ'אנס, אולי אחרון, וזה גמל לו עם שער שוויון בדקה ה-68, לאחר שער של פדריקו היגואין, אחיו של גונזאלו, בדקה ה-32. שתי דקות לאחר שער השוויון של החמורון, כל המונומנטאל היה שוב על רגליו עם מהפך ושער הניצחון של פאולו פרארי. ריבר חייבת את הנקודות כדי לנסות לא להיקלע למאבקי הירידה בטורניר הבא.

חימנסיה לה פלטה - בוקה ג'וניורס 0:1

גם הבוסטרוס חוו ניצחון במשחק הראשון של רוברטו פומפיי כמאמן, והשבוע כבר חזרו לסורם עם הפסד לחימנסיה הנלחמת על חייה. מרקו פרז, הכישרון הקולומביאני העולה שעשוי להצטרף בעונה הבאה לוויאריאל הספרדית, המשיך בכושרו המצוין והכריע את המשחק עם מספרת נהדרת בדקה ה-58. בוקה עם ההגנה הגרועה בליגה - ספגה 28 שערים.

ראסינג קלוב - ולז סארספילד 1:3

האורחים מתרכזים אך ורק בגביע הליברטדורס וראסינג ניצלה זאת כדי לאסוף שלוש נקודות יקרות להמשך מאבקי ההישרדות בטבלת הממוצעים. פרננדו טוביו הבקיע בדקה ה-40 והוריד את ולז להפסקה ביתרון, אבל הרחקה של רודריגו אלברז בדקה ה-68 שינתה את המשחק וראסינג הגיבה בבליץ של שלושה שערים תוך חמש דקות. פאבלו לוגוארסיו (75) הקפטן קלאודיו ז'אקוב (77) וקלאודיו ביילר (80) הבקיעו במשחק שהופסק למספר דקות בגלל התפרעות אוהדי ולז.

טיגרה - אסטודיאנטס 2:1

מחזיקת גביע הליברטדורס יצאה למשחק חוץ לא קל נגד טיגרה וחזרה עם שלוש נקודות חשובות ביותר. כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום הליגה היא מוליכה כרגע את הטבלה, כשארחנטינוס יכולה ליטול ממנה את ההולכה. הקבוצה מלה פלאטה נהנתה מההפסד של גודוי קרוז ובעזרת שלוש הנקודות שהשיגה כבשה את הפסגה. ליאנדרו דסבאטו העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי שמונה דקות במשחק. חוסה ארנסטו סוסה (26) הכפיל את התוצאה, לפני שמרכוס רוחו צימק בשער עצמי (39).

באנפילד - אינדפנדיינטה 3:1

אלופת האפרטורה חלמה על עוד עונה מוצלחת, אבל היא נוכחה לראות מהר מאוד שקשה לשחזר בארגנטינה הצלחה של קבוצה קטנה. גולת הכותרת של המשחק היא השער הנפלא של ליאנדרו גרסיאן, שכבש בדיוק מחצי מגרש. נסטור סילברה העלה את השדים האדומים ליתרון (21), אלא שרובן רמירז איזן בדקה ה-34. אינדפנדיינטה חידשה את המשחק ממרכז המגרש, כאשר סילברה השאיר לו, וגרסיאן מעיגול האמצע שלח שער ענק מעל שוערה של באנפילד, כדי למחוק את השוויון של באנפילד בין רגע. לאונל נונייז חתם את התוצאה בדקה ה-90. אינדפנדיינטה נצמדה לאסטודיאנטס בראש הטבלה, כשגם לה 30 נקודות.

רוסאריוס סנטרל - ניואל'ס אולד בויס 1:1

הדרבי החם של רוסאריו סיפק את הסחורה עם ארבעה אדומים ושני שערים. דייגו בראגיירי פתח נהדר עבור סנטרל עם שער אחרי שתי דקות, אבל רולאנדו סקיאבי הוותיק איזןם מהנקודה הלבנה (15). לאחר מכן הרוחות התלהטו ושתי הקבוצות סיימו עם תשעה שחקנים (מריו פגליאלונגה ונהואל ולנטיני הורחקו משורות סנטרל, לוקאס ברנארדי וכריסטיאן נונייז מניואל'ס).

סן לורנצו - הורקאן 0:3

דרבי חם אחר היה בנואבו גסומטרו, שם הקבוצה של סבסטיאן מנדז מחצה את יריבתה המרה. אלחנדרו 'פאפו' גומז (22), פביאן בורדגראיי (70) וכריסטיאן לייבה (73) היו חתומים על השערים אצל סן לורנצו שנהנתה מניצול מצבים מקסימלי, כשאזקיאל פיליפטו הורחק משורות הורקאן.

משחקים נוספים:

צ'קאריטה ג'וניורס- אתלטיקו טוקומן 2:1
לצ'אקריטה: לורנצו אבלוס (86), לטוקומן: עמנואל גיג'ליוטי (66), ג'ונתן בלאנס (77)

ארסנאל - ארחנטינוס ג'וניורס 2:2
לארסנאל: לוסיאן לגוסיאמון (35, 50 בפנדל), לארחנטינוס: חוסה קלדרון (9), פאקונדו קוריה (89).

קולון - לאנוס 1:1
לקולון: אסטבן פוארטס (49 בפנדל), ללאנוס: גווידו פיזארו (88).

עדכון ראשון: 18/4 7:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully