וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ניצחה את יוטה 113:126 ועלתה ל-0:1

כרמלו אנתוני הפציץ 42 נקודות גדולות בדרך לניצחון הביתי. גם קליבלנד, אטלנטה ובוסטון שמרו על הבית ועלו ל-0:1 בסדרות

מילים נכתבו, מהלכים תוכננו, פרסומות חדשות צולמו ושעון החול הלך לאחור, עד שסוף סוף יצא לו הלילה (בין שבת לראשון) פלייאוף ה-NBA לדרך. וכמה סמלי זה שהמשחק הראשון של פלייאוף 2010 הביא למסכינו את הפייבוריטית, נכון לעתה, לענוד את הטבעת בעוד שבועות מספר - קליבלנד קאבלירס.

הקבוצה מאוהיו המשיכה פחות או יותר באותו מקום בה סיימה את העונה הרגילה: בלי בעיות מיוחדות. הקאבס ניצחו 83:96, עלו ל-0:1 בסדרה, ויחסי הכוחות נראים ברורים לקראת ההמשך. המשחק הבא של הלילה הפגיש את אטלנטה ומילווקי, כאשר ידה של הקבוצה הביתית הייתה על העליונה עם ניצחון 92:102. מיאמי ודווין וויד יצאו לבוסטון גארדן, אבל לא הצליחו לגנוב את הביתיות, בינתיים, אחרי שהירוקים ניצחו 76:85, במשחק שנסגר בצורה סוערת מאוד עם התלהטות יצרים בסיום. במשחק נוסף, שפתח את ההתמודדויות במערב, ניצחה דנבר נאגטס בביתה את יוטה ג'ז 113:126.

קליבלנד קאבלירס - שיקגו בולס 83:96 (0:1 בסדרה)

במשחקים שסיימו את העונה, קליבלנד דאגה לתת לכמה מכוכביה לנוח לקראת הרגעים המכריעים. לאחר שהבטיחו את המקום הראשון ב-NBA, לקאבס לא היה הרבה על מה לשחק. הערב, עם זאת, הם שבו לשחק בסגל מלא, ושבו לנצח בלי הרבה בעיות. שאקיל אוניל, ששיחק בפעם האחרונה בסוף חודש פברואר, חזר הערב לראשונה לפרקט, ולא הציג חלודה רבה בדקות בהן שיחק.

הרבע הראשון למעשה נתן את הטון להמשך המשחק, כשלברון ואנטואן ג'יימיסון הטיסו את הקאבס ליתרון 18:32. דרק רוז, היחיד שתפקד באותן דקות בקרב הבולס, ניסה להחזיר את קבוצתו לעניינים במהלך הרבע השני, אלא שקליבלנד לא התחשבה גם בו, הציגה התקפה מצוינת ואחוזי קליעה טובים, וכבר עלתה ליתרון בן 18 נקודות. יתרון השיא של הקאבס הגיע ל-22 ברבע השלישי, אלא שאז סוף סוף התעוררה שיקגו לחיים. רוז, כרגיל, לקח את המשחק על עצמו, אלא שהפעם הוא גם נעזר בלואל דנג, ושבע דקות לסיום היתרון עמד על שבע נקודות בלבד. אלא ששם נסיון הקאמבק נעצר. לברון העביר הילוך, מו וויליאמס דייק מבחוץ, וקליבלנד שייטה קדימה לניצחון הבטוח - 83:96.

לברון הוביל את הקאבס עם 24 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חסימות), מו וויליאמס 19 (10 אסיסטים), אנטואן ג'יימיסון 15 (10 ריבאונדים), אנדרסון ורז'או (15 ריבאונדים). מנגד, 28 של דרק רוז (13 מ-28 מהשדה, 7 ריבאונדים, 7 איבודים, 10 אסיסטים) לא הספיקו לבולס, שקיבלו גם 12 מלואל דנג ו-10 מג'ואקים נואה.

אטלנטה הוקס - מילווקי באקס 92:102 (0:1 בסדרה)

הקבוצה מג'ורג'יה הגיעה לפלייאוף אחרי עונה סדירה טובה מאוד וכשהיא סיימה במקום השלישי במזרח. אחרי מחצית אחת ההוקס הובילו 40:62, כשגם ברבע השלישי הניצחון שלהם לא הוטל בספק והמשחק נראה לא כמו משחק פלייאוף אמיתי, אלא שברנדון ג'נינגס לא אמר נואש. הוא אמנם קלע שתי נקודות בלבד ברבע האחרון מתוך ה-34 שלו בכל המשחק, אבל הוא הוביל את הקבוצה לסוג של קאמבק קטן. זה כמובן לא עזר לבאקס להפוך את הקערה על פיה, אבל זה נתן להם הרבה מוטיבציה לקראת המשחק השני והראה להם שהם יכולים לעשות הרבה צרות לאטלנטה.

הקבוצה של סקוט סקיילס יוצאת מעודדת באופן יחסי מהמשחק הזה, אבל היא יודעת שהיא תצטרך למצוא פתרונות יצירתיים יותר בהתקפה, כי ג'נינגס אחד לא מספיק מול שישה שחקנים באטלנטה שמסיימים את המשחק בדאבל פיגרס. ג'ו ג'ונסון הוביל עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, מייק ביבי תפר 19, ג'מאל קרופורד 17, אל הורפורד 15 ו-7 ריבאונדים, ג'וש סמית' (10 ריבאונדים) ומרווין וויליאמס סיימו עם 12 נקודות כל אחד. אצל הבאקס מלבד ג'נינגס, ג'ון סלמונס קלע 16, ארסן איליאסובה 11, קורט תומאס 4 נקודות ו-9 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בוסטון סלטיקס - מיאמי היט 76:85 (0:1 בסדרה)

זה נראה כאילו הקבוצה של דוק ריברס תצטרך לעבוד קשה בכל משחק כדי לנצח בסדרות הפלייאוף. מצד אחד, היא יכולה לחוש תקווה כי יש לה שחקנים מנוסים מאוד, מנגד גם עייפים ולא בטוח שקרבות יומיומיים נגד חבר'ה קצת יותר צעירים ונמרצים יהיה דבר קל עבורם לעשות כל מספר ערבים. לפחות כרגע הסלטיקס שמחים על העובדה שהם ניצחו את המשחק הראשון שלהם בפלייאוף העונה, וגם הוא לא היה פשוט.

אלא שעל שמחת הניצחון של בוסטון העיב ענן שחור. לקראת סיומו של המשחק, כשנותרה פחות מדקה על השעון, נפצע פול פירס ונפל ליד הספסל של מיאמי, אחרי דחיפה של שחקן מיאמי. קווין גארנט הגיע לאזור על מנת לעזור לחברו, ושלח מרפק קטן לקוונטין ריצ'ארדסון. מכאן והלאה התפתחה מהומת אלוהים ליד הספסלד של מיאמי, כשכל השחקנים והספסלים שלי שתי הקבוצות משתתפים במריבה, גארנט עוד הספיק לשלוח מרפק אימתני ומצא את עצמו מורחק ממש לפני סיום המשחק למקלחת מוקדמת.

ההיט הובילו בסיומה של המחצית הראשונה 41:44, כשגם ברבע השלישי הם מצליחים להחזיק ביתרון בבוסטון גארדן, אלא שממצב של 47:61 למיאמי, בוסטון רצה 10:31, כשמיאמי קולעת את ה-10 שלה ביותר מ-12 דקות. מי שאפשר לזקוף לזכותו לא מעט מניות בניצחון הוא הגארד המחליף של בוסטון, טוני אלן, שהצליח לעצור קצת את דווין וויד. פלאש, שהעמיד ממוצעים של 33.7 נקודות במהלך העונה הסדירה מול בוסטון, נעצר הפעם על 26 בלבד (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים). את בוסטון הובילו: פול פירס עם 16 נקודות, קווין גארנט 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, טוני אלן 14, רייג'ון רונדו סיים עם 10, 10 ממתקים ו-7 שאיבות. במיאמי, מלבד וויד, קוונטין ריצ'ארדסון קלע 15.

דנבר נאגטס - יוטה ג'ז 113:126 (0:1 בסדרה)

המשחק בין שתי הקבוצות פתח את סדרות הפלייאוף במערב. הקבוצה מקולורדו חששה לאבד את הביתיות כבר במשחק הראשון, וזה התאמת כאשר שלושת הרבעים הראשונים של המשחק היו צמודים מאוד. בסיומה של המחצית הראשונה הובילה דנבר בנקודה אחת בלבד (56:57), כשבשלישי היא ניצחה גם בנקודה אחת (30:31). הקבוצה הביתית החזיקה את האורחים על 27 נקודות "בלבד" ברבע האחרון, קלעה 38, השאירה את הניצחון בדנבר ועלתה ל-0:1 חשוב בסדרה המעניינת בין השתיים.

זה הזמן של כרמלו אנתוני. הפורוורד של הנאגטס הרשים מאוד בעונה הסדירה, וכעת הוא יודע שהמאניטיים הגיע. מלו נתן משחק נפלא של 42 נקודות (16 מ-20 ל-2, 2 מ-5 ל-3, 4 מ-4 מהקו) בקצת יותר מ-38 דקות. ג'יי אר סמית' סיפק 20 נקודות, ננה עם 19, צ'ונסי בילאפס 15 ו-8 אסיסטים, ארון אפללו 12. קניון מרטין קלע 7 ושאב 12 מהלוח. את יוטה הוביל מי אם לא דרון וויליאמס המצוין עם 26 נקודות ו-11 אסיסטים, קרלוס בוזר קלע 19 והוריד 8 ריבאונדים, סי ג'יי מיילס 17 נקודות, פול מילסאפ עם 15 ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully