וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי מזיעה בדרך אל התואר

הקבוצה של דשאן עבדה קשה בבולון, עד שניצחה 1:2. 1:4 לאוקזר על לוריין. 2:2 חם ושלושה מורחקים בקרב בין בורדו לליון

המתח בליגה הצרפתית התפוגג בעקבות רצף ההצלחות של מארסיי, ותוצאות הערב (שבת) רק הוציאו את מעט האוויר שעוד נותר אצל המתחרות. החבורה של דידייה דשאן כבר ראתה שתי נקודות הולכות לאיבוד, אבל כבשה בתוספת הזמן מפנדל של טאייה טאיוו וניצחה 1:2. אוקזר עדיין במרחק חמש נקודות ממארסיי, אחרי 1:4 על לוריין. האלופה הדועכת בורדו סיימה ב-2:2 ביתי עם ליון, בקרב בין שתיים שרוצות קודם כל להבטיח את המקום בליגת האלופות.

בולון - מארסיי 2:1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ועם יתרון מבטיח של חמש נקודות בפסגה, אוהדי מארסיי כבר החלו לצנן את השמפניות לקראת אליפות ראשונה מאז 1992 והשלמת דאבל (יחד עם הזכייה בגביע הליגה). החבורה הלוהטת של דידייה דשאן קיוותה להגדיל את יתרונה בפסגה לפני המפגש המסקרן בין בורדו לליון, ולשם כך נאלצה לעבוד קשה מול בולון, שנמצאת עמוק מתחת לקו האדום וכבר די השלימה עם הירידה. מתיו ולבואנה הכניע את ז'אן פרנסואה בדניק בדקה ה-44, ואוהדי מארסיי שליוו את הקבוצה יצאו מגדרם. היתרון של מארסיי נשמר עד לדקה ה-82, אלא שאז דמיאן מארק השאיר בראשו לז'רמי בליאק והחלוץ קבע שוויון מפתיע שלמעשה החזיר עניין למאבק האליפות. נגמר? ממש לא. בתוספת הזמן קיבלו האורחים פנדל בעקבות נגיעת יד של יוהאן לאשור ברחבה, והמחליף הניגרי טאייה טאיוו כבש את מה שעשוי להיות שער האליפות.

אוקזר - לוריין 1:4

"אף פעם לא היינו טובים מספיק כדי לזכות בתואר", הודה בנואה פדרטי, הקפטן והמנוע של אוקזר, בצורה גלוית לב לפני המשחק הביתי מול לוריין. המארחים, למרות יכולת לא מבריקה והתקפה די מוגבלת, הצליחו איכשהו להתברג בין המוליכות ולהילחם על מקום באירופה. הערב הם פגשו קבוצה שאיבדה עניין בליגה, וניצלו זאת כדי לשפר את יחס השערים ואולי לשנות מעט את הדעה של אנשים לגביהם. בדקה ה-35 פתח דניס אולייש את מסכת ההבקעות במשחק, ודקה לאחר מכן פדרטי סידר לאירניוש ילן הפולני את השני של אוקזר. ולטר בירסה שלח כדור חופשי נפלא לרשת בדקה ה-55, ז'רמי מורל האורח הורחק (58) וקווין גמיירו רק צימק (82). המילה האחרונה הייתה של המגן סדריק הנז'באר, שנעץ את הרביעי של אוקזר בפנדל דקה לסיום, אחרי שהשוער פביאן ואדאר הורחק משורות לוריין אף הוא.

בורדו - ליון 2:2

אלופת צרפת חווה את הרגעים הקשים ביותר שלה בתקופת לורן בלאן וגם מפגש מול הקבוצה שדחפה אותה עמוק לבוץ והדיחה אותה ברבע גמר ליגת האלופות לא עזר להתאוששות. מרואן שמאק פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-25 עם נגיחה פנימה לאחר הגבהה של יואן גורקוף. ליון הצליחה לאזן משער נהדר של אדרסון בדקה ה-55, אך שבע דקות מאוחר יותר הגיע הדובדבן של המשחק. ירוסלב פלאסיל שחרר פצצה מ-25 מטרים שנעצרה רק בחיבורים של הוגו לוריס. ליון השוותה פעם נוספת בדקה ה-71 כשכריס נגח לאחור לרשת לאחר הגבהה של מיראלם פיאניץ'.

בתוספת הזמן הורחקו אנתוני רבייר מליון, בנואה טרמולינאס וז'וסייה מבורדו בתום מהומה גדולה שפרצה על כר הדשא וכללה חילופי מהלומות בין שחקני שתי הקבוצות, אבל התוצאה נותרה בעינה. בורדו האומללה השיגה רק ניצחון ליגה אחד בשמונת המשחקים האחרונים והשתיים ימשיכו כנראה להיאבק עד תום העונה על המקום השלישי המוביל למוקדמות האלופות.

משחקים נוספים:

גרנובל - סושו 2:2
לגרנובל: דניאל ליובויה (55), דייסוקה מטסוי (63). לסושו: איידה בראון (27), ז'רמי ברשה (74)

ואלנסיין - לה מאן 1:0
ללה מאן: סבסטיאן קורשיה (90)

ניס - לאנס 0:0

ראן - נאנסי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully