וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ולנסיה ואלבה ברלין בגמר

הספרדים ניצחו 80:92 את פאנליניוס, הגרמנים 70:77 את בילבאו. 15 נק' לבורשטיין בהפסד פואנלברדה לקאחה ויטוריה

ולנסיה ונוון ספאחיה העפילו לגמר היורוקאפ הערב (שבת) בויטוריה לעיני 7,000 צופים. הקבוצה הספרדית הביסה את פאנליניוס 80:92 ותפגוש ביום ראשון את אלבה ברלין. זה היה משחק במעמד של קבוצה אחת. ולנסיה, שהדיחה את אריס סלוניקי ודייויד בלאט בהצלבה, נתנה הצגה במחצית הראשונה ושברה את שיא הנקודות של קבוצה במעמד חצי גמר או גמר של המפעל, כשסיימה עם 53 נקודות. נאנדו דה קולו היה במיטבו עם 20 נקודות (5 מ-8 משלוש). גם מאט נילסן (16 נקודות) ותומאס קלאטי (14) היו טובים. אצל היוונים סיים דווין סמית' עם 29 נקודות.

אחרי רבע ראשון צמוד יחסית, שהסתיים ב-22:28 לולנסיה, הקבוצה הספרדית החלה לברוח וירדה להפסקה ביתרון 39:53. ברבע השלישי פאנליניוס התעוררה, ותקעה את ולנסיה בהתקפה גם בחצי הראשון של הרבע האחרון, אבל בהמשך השחקנים של ספאחיה התעוררו והשלימו את הניצחון החשוב בדרך לגמר, אחרי שבשנה שעברה הקבוצה נעצרה בהצלבה.

בגמר, כאמור, תפגוש ולנסיה את אלבה ברלין, שהובילה לכל אורך המשחק מול בילבאו וניצחה בסופו של דבר 70:77. אדם צ'ב סיים משחק גדול של 27 נקודות עבור המנצחת, שקיבלה גם 10 מג'וליוס ג'נקינס ודריק ביארס. מנגד, 14 של כריס וורן ו-12 של ג'רום מויסו לא הספיקה לבילבאו המאכזבת, שתראה את הגמר מהבית.

בורשטיין ממשיך להצטיין

בליגה הספרדית ניצחה קאחה ויטוריה 80:86 את פואנלברדה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אלא שבסיום הניסיון העדיף של ויטוריה סידר לה את הניצחון החשוב, שעזר לה לפתוח פער זמני של ניצחון אחד על חשבון ריאל מדריד במקום השלישי בטבלה. בעוד שליאור אליהו לא שותף שוב בשורות קבוצתו, טל בורשטיין המשיך את הכושר האישי הטוב בו הוא מצוי, כששיחק 31 דקות (הכי הרבה בקבוצה), והשיב עם 15 נקודות ו-3 ריבאונדים. טיאגו ספליטר הוביל את המנצחים עם 26 נקודות, בעוד מירזה טלטוביץ' הוסיף 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully