וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת העתודה העפילה לאליפות אירופה

הנבחרת ניצחה 26:28 את לטביה ועשתה היסטוריה כשהבטיחה את מקומה באליפות, שתתקיים בעוד שלושה חודשים בסלובקיה

לראשונה בתולדותיה, העפילה נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד לאליפות אירופה. הנבחרת, אותה מדריכים שלמה הופמן וסער פרנקל, העפילו מהמקום השני בבית מספר 3 במוקדמות, שנערכו בארץ. היום (שבת) נערך המשחק האחרון בבית, בו ניצחה הנבחרת 26:28 את לטביה.

ביום המשחקים הראשון ניצחה הנבחרת את הונגריה 29:31, אבל הפסידה לאלופת העולם קרואטיה, 33:22. הנבחרת ידעה שניצחון על הלטבים יעלה אותה בפעם הראשונה לטורניר גמר אליפות אירופה, ועמדה היטב במשימה באולם המלא באוניברסיטת תל אביב. הנבחרת נקלעה לפיגור מוקדם 5:2, אבל בהמשך היא השיגה יתרון ראשון כשבדקה ה-19 היא עלתה ל-6:7. עד המחצית המשיכה הנבחרת להחזיק ביתרון וירדה להפסקה ב-10:12 לטובתה.

בפתיחת המחצית השנייה הגדילה ישראל את היתרון ובדקה ה-41 היא הובילה 15:18, אך לטביה חזרה וצימקה עד נקודה (20:19). דקות טובות של עומר לוסטיג ודניאל פרידמן, יחד עם מאירוביץ', שהמשיך להיות נפלא בשער, הביאו את ישראל ל-22:25 בדקה ה-55. השליטה של ישראל נמשכה, ולמרות אדום של בוריס וקסמן חצי דקה לסיום, לאחר שהורחק בפעם השלישית לשתי דקות, עלתה הנבחרת ליתרון השיא שלה, 24:28. עד לסיום הצליחו הלטבים לכבוש פעמיים, אך לא לגזול מישראל את הניצחון.

כבשו לישראל: יותם טל 10 שערים, דניאל פרידמן 6, רועי ביטון ועומר לוסטיג 4 כל אחד, ערן צרפתי 2, לירן מצקי ו-וורנר סטרודום 1 כל אחד. ללטביה: אדווינס לטקובסקיס 7 שערים, אנדיס ארמניס 6, אאוסטריס טומינסקיס 5. מוקדם יותר ניצחה קרואטיה את הונגריה 28:33 ושמרה על מאזן מושלם בבית עם שש נקודות משש אפשריות. משחקי אליפות אירופה ייפתחו בעוד כשלושה חודשים ב-29 ביולי בסלובקיה.

"שלושת משחקי האימון שקיימנו מול רוסיה נתנו לנו את הביטחון", סיכם הופמן את ההעפלה. "עשינו נגדם תוצאות טובות וזה נתן לנו את האמונה שאנחנו יכולים להגיע לאליפות אירופה. היה מאוד חשוב לארח את המוקדמות בארץ. לביתיות יש יתרון גדול בכדוריד והקהל שלנו היה במיטבו בכל המשחקים. אני אולי כבר קצת זקן, אבל אני מבסוט. לא יודע כמה הזדמנויות כאלו יהיו לישראל בעתיד אבל אני מקווה שיהיו עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully