וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאייבי: "הלילה זה הלילה שלי"

שוער אחי נצרת ז'וסלאן מאייבי, שכבש את השוויון הדרמטי מול הפועל חיפה (2:2), חגג. דורה: "זו אכזבה, אבל זה הפלייאוף"

לא ברור מה עבר בראש למכבי אחי נצרת לפני המשחק נגד הפועל חיפה, אבל לפחות מבחינתה, גם אם היא לא תשרוד בליגת העל, היא יכולה להיות גאה שהיא שותפה לאחד המשחקים הדמרטיים שנראו העונה. שחקניו של ג'ון גרגורי הובילו 0:1 משער של תומר חמד (64), ספגו פעמיים (עדן בן בסט 84 וירו בלו 92), אבל ז'וסלן מאייבי אמר את המילה האחרונה עם שער מצוין בדקה ה-94 כשעלה לעזרת ההתקפה. בעקבות התיקו, הפלייאוף התחתון מתחיל להתחמם, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים בשלב הזה של העונה.

"לחזור מכזה פיגור זה לא פשוט", אמר בעצב שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה, שפרץ למגרש אחרי שער היתרון של בלו, אבל דקה לאחר מכן נראה עגום במיוחד. "השופט יכול היה לא לחדש את המשחק, אבל אנחנו לא באים בטענות. השארנו את השוער חשוף ולא הרחקנו את הכדור במכה הראשונה. בדקה ה-80 זה היה נראה אבוד, ובדקה ה-93 זה היה נראה בשמיים".

על ההרגשה שלו לאבד שתי נקודות יקרות במיוחד, אמר דורה: "אני לוקח את זה כאכזבה גדולה, אבל זה הפלייאוף. ידענו שנצרת תבוא להסתגר, אבל ייאמר לזכותם שהם באו להרדים את המשחק, גנבו שער לא מחויב המציאות. חבל שהיינו רחוקים שנייה וחצי מניצחון, ולא הצלחנו לנצל את זה. זה משהו שאנחנו צריכים לבוא בטענות לעצמנו. יש אופטימיות להישאר בליגה. הפועל חיפה זה מועדון חזק עם יציבות ושחקנים טובים".

עדן בן בסט, שכאמור הבקיע את השער הראשון לאדומים, וסוף סוף ראה מגרש, אחרי שאת הדרבי החמיץ, אמר: "היה משחק קשה, אחי באה לצופף. הצלחנו לעלות ל-1:2 ושיחקנו בנאיביות. אני לא עצבני על השופט, אבל הוא יכול היה לסיים את המשחק אחרי השער. אמרתי לחברים שהיום אני מבקיע את שער הניצחון".

על מיעוט ההזדמנויות שהוא קיבל העונה, אמר בן בסט: "אני לא יודע למה לא קיבלתי את ההזדמנות בדרבי, אבל אני לא נכנס לזה. רציתי מאוד להיכנס בדרבי ולהראות מה אני שווה, אבל אני מאוכזב מאוד. אני אמשיך לעבוד קשה. את החושבים שלי אני אעשה בסוף העונה. אני שייך למכבי חיפה. הפועל חיפה בכל מקרה תישאר ליגה".

בלי קשר, אוהד הפועל חיפה נעצר על ידי המשטרה אחרי שנכנס למגרש עם הבקעת השער השני.

גרגורי: "השופט צריך להתבייש על העבירה שהוא שרק נגדנו"

ג'ון גרגורי, מאמן מכבי אחי נצרת, בא בטענות לשיפוט בסיום, ואמר: "אני חושב שהגיע לנו הניצחון בלי שום ספק. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהיות גאים על ההופעה שלנו. השופט צריך להתבייש בעבירה שהוא שרק נגדנו. בכל מקרה, זה היה סיום מדהים של המשחק, אני גאה מאוד בשחקנים שלנו. הייתה לנו הזדמנות לקחת שלוש נקודות, באנו מאוד רגועים למשחק. ככל שהמשחק התפתח, העלינו את רמת המשחק שלנו ו-11 השחקנים שלנו נתנו הופעה מדהימה, לכן גם לא ערכתי חילופים".

ז'וסלן מאייבי, שכאמור כבש את שער הניצחון וחיקה את טברטקו קאלה מהשבוע שעבר, אמר: "קיווינו לקחת נקודה לפני המשחק מכיוון שהפועל חיפה היא קבוצה טובה. הלילה זה היה הלילה שלי. אני עדיין לא מאמין שהבקעתי את השער. כשהגעתי לכדור, ידעתי שאני מכניס אותו פנימה. אם נמשיך ככה, נישאר בליגה. נילחם עד סוף העונה".

הנהלת נצרת הציעה בסוף השבוע לגרגורי חוזה לשלוש שנים נוספות במועדון, ללא קשר לשאלה אם הקבוצה תצליח להישאר בליגה או לא. במועדון מהצפון מעריכים מאוד את עבודתו של מנג'ר אסטון וילה לשעבר ואת העובדה שהצליח להוציא 100 אחוז מהסגל העומד לרשותו ולתפקד גם בסיטואציות קשות. המאמן עצמו טרם השיב להצעה ומעדיף לחכות לסיום העונה, אך לא פוסל אפשרות להישאר בנצרת גם אם תרד לליגה הלאומית.

גרגורי סיפר למקורביו כי הוא מעדיף להתרכז כרגע במאבקים הספורטיביים על המגרש ולא מחוצה לו. עם זאת, ראוי לציין כי המאמן עדיין לא קיבל את מלוא שכרו העונה וסבל, כמו שחקניו, מעיכובים ארוכים מאוד בקבלת שכרו מהמועדון ששרוי במצב כלכלי רעוע. בנוסף, מספר קבוצות נוספות מליגת העל מעוניינות בשירותיו של הבריטי ויתכן כי יעדיף הצעה אחרת.

עדכון ראשון: 17:33
עדכון אחרון: 19:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully