וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לביברס נאתכו בקאזאן

הישראלי, שפתח בפעם השנייה ברציפות בהרכב קבוצתו, שיחק 90 דקות והתכבד לכבוש את השער היחיד ב-0:1 על אמקאר

נראה שביברס נאתכו מתחיל להתאקלם בליגה הרוסית: בפעם השנייה ברציפות קשרה הישראלי של רובין קאזאן פתח בהרכב הקבוצה, וזה הספיק לו כדי לכבוש שער בכורה בניצחון החוץ 0:1 על אמקאר. כבר בדקה ה-22 הבקיע קשרה לשעבר של הפועל תל אביב את השער היחיד במשחק אחרי שקיבל מסירת עקב נפלאה מאלכסנדר בוחארוב, פרץ למרכז הרחבה החשוף וכבש במגרש בולאדיקווקאז.

זהו ניצחונה השלישי בלבד העונה של אלופת רוסיה, שסיימה בצורת של שלושה משחקים רצופים שבהם לא ניצחה ואף סיימה בתיקו. בעקבות הניצחון עולה הקבוצה של קורבן ברדייב למקום הראשון באופן זמני עד שיושלמו משחקי המחזור השישי בליגה.

לאחר המשחק אמר נאתכו לרדיו ירושלים: "אני שמח שיצא לי להבקיע את שער הניצחון. ידעתי למה אני יוצא לאירופה. גם כשכולם אמרו מה שאמרו, ידעתי למה מביאים אותי. ישבתי על הספסל ארבעה משחקים, אבל ידעתי שהזמן שלי יגיע. אמרו לי להיות רגוע וסבלני ואכן בשבוע שעבר שיחקתי משחק ראשון והשבוע הבקעתי את השער הראשון".

מעבר למשחק של קאזאן, צסק"א מוסקבה המשיכה ביכולת הבינונית מתחילת העונה כשסיימה רק ב-1:1 נגד לוקומוטיב. גילרמה הברזילאי כבש אחרי שש דקות, אבל אולג קוזמין העניק נקודה ללוקומטיב דקה לסיום. זניט סנט פטרסבורג חילצה רק 0:0 במשחק החוץ נגד טומסק.

* לוקרן סיימה הערב ב-2:2 ביתי עם מכלן במסגרת המחזור החמישי בבית א' של הפלייאוף בבלגיה. בשל כך ירדה לוקרן למקום האחרון בבית ואיבדה כל סיכוי לתפוס את המקום הראשון. המשמעות היא שבשבוע הבא תסיים הקבוצה את העונה. לוקרן פתחה נהדר את המשחק וכבשה צמד מהיר משערים של החלוצים טומו שוקוטה (10) וז'רמי פרבה (19). אלויס נונג הקמרוני כבש שני שערי שוויון דרמטיים לאורחת בדקות 78 ו-85. יואב זיו ואבי סטרול שיחקו 90 דקות. עומר גולן נכנס כמחליף בתוספת הזמן.

* סוף שבוע מוצלח היה גם לרוני לוי, שניצח עם אוניראה הרומנית 0:3 את פאנדורי, ועלה למקום השלישי. אחרי שתי תוצאות תיקו הצליחה אוניראה לנצח בזכות שערים של ג'ורג' גלמז (25), לאורנטיו מאורינסקו (38) ושער עצמי של אדריאן רוסו (77). כעת רחוקה אוניראה חמש נקודות בלבד מקלוז' הראשונה ושתי נקודות מסטיאווה השנייה, כשלשתיהן יש משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully