וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: ורדאסקו מחכה לנדאל בגמר

הספרדי השפיל את דג'וקוביץ' 2:6, 2:6 בחצי הגמר, בדרך למפגש עם בן ארצו, שטייל עם 2:6, 3:6 על דויד פרר

כנראה שרפאל נדאל לא באמת ניתן לעצירה על חימר, לפחות נכון לעכשיו, ונמצא בדרך הבטוחה לזכייה שישית ברציפות בטורניר מונטה קרלו. היום (שבת) הביס השור הספרדי 2:6, 3:6 את בן ארצו דויד פרר, שחקן חימר איכותי בעצמו. נדאל עוד לא הפסיד מערכה אחת בתחרות ונראה מוכן מתמיד לרולאן גארוס, שייפתח בעוד קצת יותר מחודש ב-23 במאי.

נדאל פתח את המשחק פנטסטי עם שתי שבירות כבר במערכה הראשונה, למרות שפרר שמר על אחוזי דיוק גבוהים בהגשה הראשונה, בדרך ל-2:6 תוך 37 דקות בלבד. המערכה השנייה הייתה דומה כששוב נדאל שובר פעמיים ומצליח לעלות ל-2:5 אחרי חצי שעה, אלא שאז הצליח פרר לשבור את ההגשות שלו, אך נשבר בחזרה מיד בדרך ל-3:6.

בגמר ציפה נדאל לפגוש את נובאק דג'וקוביץ', אבל המדורג שני בעולם קרס בחצי הגמר השני מול פרננדו ורדאסקו והובס 6:2, 6:2. המדורג 12 בעולם סידר לצופים בנסיכות גמר כל ספרדי אחרי תצוגה דומיננטית שארכה שעה וחצי, במהלכה ניצל את החולשה המפתיעה של הסרבי, שהתקשה בהגשה ונראה אבוד על המשטח האדום מול היעילות של ורדאסקו, שיתפנה כעת לנסות ולהדהים את בן ארצו בגמר מחר (15:00, שידור ישיר ב-ESPN).

בטורניר צ'רלסטון נעצרה קרוליין ווז'ניאקי בדרך להשגת תואר שני בתוך שבועיים, אחרי שהדנית הצעירה נאלצה לפרוש בחצי הגמר מול ורה זבונרבה בפיגור של 5:2 במערכה הראשונה בגלל כאבים בקרסול. בגמר תפגוש זבונרבה את האוסטרלית הוותיקה סמנתה סטוסור, שניצחה 3:6, 6:7 את דניאלה האנטוחובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully