וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ואחי נצרת נפרדו ב-2:2

האדומים עשו מהפך אחרי שער של חמד (64) בזכות שערים של בן בסט (84) ובלו (92), אך שער של השוער מאייבי (94) איזן

שלום הפועל חיפה, וברוכה הבאה למאבקי ההישרדות. הקבוצה של שלומי דורה סיימה הערב (שבת) משחק עצבני ולחוץ במיוחד מול אחי נצרת בתיקו 2:2 ביתי במסגרת המחזור ה-31 והראשון של הפלייאוף, אחרי דרמה מדהימה ומסעירה, שכללה שני שערים בדקות ה-92 וה-94. האדומים של שלומי דורה, שמתחילים לקלוט לאיפה הם הגיעו, היו טובים מהאורחים לאורך רוב שלבי המשחק, אך נקלעו לפיגור במחצית השנייה משער של תומר חמד (64). כשהיה נראה שנצרת הולכת להפתיע הגיע עדן בן בסט, שנכנס כמחליף, ועם בעיטה חופשית בדקה ה-84 איזן ל-1:1 ופתח את הדרמה. בדקה ה-92 הגיע שער המהפך של בלו ונראה היה שהקבוצה הביתית בדרך לניצחון, כשהמאמן שלומי דורה כבר פרץ למגרש, רץ באמוק וחגג את הניצחון. נגמר? ממש לא! בעיטה חופשית של נצרת הגיעה דווקא לשוער ז'וסלאן מאייבי שכבש מקרוב, קבע 2:2 מדהים וסידר נקודה לאורחת.

הפועל חיפה שלטה במשחק מן הדקות הראשונות, אך התקשתה לעבור את הגנת נצרת ולהגיע למצבים ממשיים מול מאייבי, כשניסיונות של ערן לוי וירו בלו הסתיימו ללא כלום. רוב המחצית התנהלה בשליטתה של הקבוצה המקומית, שהלכה ונעשתה מתוסכלת ככל שחלפו הדקות. מן הצד השני, שחקניו של ג'ון גרגורי לא סיכנו את אוהד כהן אפילו פעם אחת ולא התקרבו אפילו לרחבת ה-16 של הפועל חיפה בחצי הראשון.

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה, חיפה שלטה אך לא סיכנה בכלל את שערו של מאייבי. מהצד השני, הגיעה נצרת להזדמנות אחת וניצלה אותה עד תום. חמד בעט מ-16 מטר, כהן איחר להגיב וזה 0:1 לאורחת. נצרת קיבלה רוח גבית מהשער והלכה קדימה, כשהפועל חיפה נראתה אבודה לחלוטין, אלא שאז הגיע עדן בן בסט שנכנס כמחליף ובעט בעיטה חופשית נפלאה לחיבורים ואיזן ל-1:1. אז התחילה הדרמה. בדקה ה-92 מהלך בין ליפנייה לבלו הסתיים בשערו של האחרון. נגמר? ממש לא! בעיטה חופשית של נצרת הגיעה ללא אחר מאשר שוער הקבוצה מאייבי, שבעט מקרוב פנימה, 2:2 מדהים בקרית אליעזר.

מהלך המשחק

דקה 12: אראל מסר לאלקיים, שהגביה לראשו של בלו שמעשרה מטר נגח חזק החוצה.

דקה 41: כיוואן הגביה כדור ללוי, שבעט מקצה הרחבה בחצי מספרת החוצה.

דקה 48: לוי פרץ משמאל עבר שני שחקנים, אבל בעט ברגל ימין חלש החוצה.

דקה 52: בלו מסר כדור מתוך הרחבה, אראל בעט מזווית קשה ומאייבי הדף לקרן.

דקה 60: גול! מסירה ארוכה של גורמן הגיעה לחמד, שבעט לפינה, כהן נגע אך לא יותר מזה ונצרת עלתה ל-0:1.

דקה 66: בן בסט קיבל מסירה על נקודת הפנדל, הסתובב ובעט חזק מעל השער.

דקה 68: דיין בעט כדור חופשי מ-30 מטר, כהן הדף בקושי לקרן.

דקה 84: גול! בן בסט בעט כדור חופשי מ-22 מטר לחיבורים של מאייבי. 1:1 מוצדק.

דקה 92: גול! בלו מסר לליפנייה, שהחזיר לו את הכדור, והחלוץ כבש והשלים את המהפך. 1:2 להפועל חיפה שכבר התחילה לחגוג.

דקה 94: גול! בעיטה חופשית מ-30 מטר קו אלכסוני הגיעה דווקא לשוער נצרת מאייבי, שבעט מקרוב פנימה. 2:2 מדהים.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל (רן אבוקרט, 84), הישאם כיוואן (חנן ממן, 62), ערן לוי (עדן בן בסט, 62), אמיר אבו ניל, ירו בלו.

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, מור דהאן, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, מג'ד יונס, מוחמד עומרייה, שלומי חנוכה, גיא דיין, יניב לוזון, לוהאב כיאל, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully