וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2

המארחת המשיכה ביכולת הנהדרת גם בפתיחת הפלייאוך האמצעי. קאסום (43) ורן יצחק (87) כבשו והעמיקו את הדיכאון במלאבס

בבני סכנין חשו בשבוע שעבר טעם של החמצה מכך שהקבוצה לא העפילה לפלייאוף העליון, אבל גם בפלייאוף האמצעי הקבוצה של מרקו בלבול ממשיכה להציג את היכולת הנהדרת של הסיבוב השני. הערב (שבת) גברה סכנין 0:2 על מכבי פתח תקוה הודות לשער ניצחון של אחמד קאסום בדקה ה-43 ועשתה צעד קטן לעבר הבטחת המקום השביעי ששווה 600 אלף שקלים לקופת המועדון.

המלאבסים הגיעו מדוכאים מההדחה המפתיעה מגביע המדינה על ידי עירוני רמת השרון. האווירה הקשה ששררה השבוע באימונים הורגשה גם על כר הדשא. פרדי דוד אמנם פתח בהרכב החזק שלו, אבל בפתח תקוה למעשה כבר יכולים לתכנן את העונה הבאה. אצל הלוזונים ודאי יתנחמו שהעונה תסתיים בעוד שבועיים.

המחצית הראשונה הייתה דו צדדית עם מצבים ליד שני השערים. דווקא בדקות טובות של פתח תקוה, סכנין היא זו שעלתה ליתרון. המארחים יצאו למתפרצת נהדרת בסיומה הכניס צ'ה כדור נפלא לקאסום ששלח בעיטה אלכסונית לרשת של יבריץ'. הסלובני הנהדר בישל גם את השער השני במשחק בדקה ה-87. צ'ה פרץ מימין והעביר כדור רוחב למחליף רן יצחק, שחגג שער בכורה בליגת העל.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, נסטיה צ'ה (באסם גנאים, 87), חאמד גנאים, קאדו, לירן כהן (חאלד חלאילה, 65), אחמד קאסום (רן יצחק, 79).

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון; סבסטיאן סנסוני, דן רומן, דני פרדה, נבוישה מרינקוביץ' (מרואן קבהא, 71); טל בן חיים (סאמח מרעב, 68), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully