וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת העתודה הפסידה לקרואטיה

שחקניו של המאמן שלמה הופמן התקשו מול אלופת העולם ונוצחו 33:22, אך ניצחון על לטביה בשבת יעלה אותם לאליפות אירופה

לאחר הניצחון הגדול אתמול על הונגריה, פגשה היום נבחרת העתודה של ישראל יריבה קשה ביותר, אלופת העולם קרואטיה, במסגרת משחקי היום השני של בית 3 במוקדמות אליפות אירופה. 1,200 צופים באולם האוניברסיטה בתל אביב הגיעו לדחוף את הנבחרת, אך גם איתם היה קשה מאוד לשחקניהם של שלמה הופמן וסער פרנקל, והם הפסידו 33:22 לקראוטים.

המשחק נפתח צמוד יחסית, כשבדקה ה-13 לוח התוצאות הראה 4:5 לקרואטיה. האורחים החלו להפעיל לחץ, ועד לדקה ה-20 הוליכו כבר 6:11. דקות יפות של ישראל צימקו את ההפרש עד 11:8, ואילצו את המאמן הקרואטי, ולדימיר קניוג'ה, להזעיק פסק זמן. הקרואטים התעוררו וירדו למחצית ביתרון 10:15.

בפתיחת המחצית השנייה הקרואטים שמרו על יתרונם, ויותם טל, שנפגע בברכו ועלה לשחק עם זריקה ירד לנוח ולא חזר מאחר שהצוות המקצועי העדיף לשמור אותו למשחק החשוב נגד לטביה בשבת. ככל שחלפו הדקות הצליחו הקרואטים להגדיל את הפער, ועלו ליתרון 9, חמש דקות לסיום. בסיום ניצחה קרואטיה 22:33 והעלתה את מאזנה ל-4 נקודות לאחר שני משחקים. הכובשים לנבחרת ישראל: אלירן מצקי 6 שערים, יותם טל 4, דניאל פרידמן וטל אהרונוביץ' 3 כל אחד, ורנר סטרודום 2, עומר אבולעפיה, רועי ביטון, דור גבע ועומר לוסטיג שער אחד כל אחד.

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן אמר לאחר המשחק: "היה ברור עוד לפני המשחק שהקרואטים מעל כולם בטורניר הזה. אנחנו עשינו את העבודה אתמול מול הונגריה ונשאר לנו לעשות אותה גם מול לטביה ולעלות לאליפות אירופה בפעם הראשונה בהיסטוריה. אני קורא לקהל לבוא ולעודד מול לטביה ואפילו להקדים, כדי לעודד את הקרואטים במשחק מול הונגריה".

נבחרת הונגריה, שהפסידה לישראל אתמול, ניצחה את לטביה 28:33 וגם לה שתי נקודות כמו ישראל. הלטבים אחרונים, ללא נקודות בשני המשחקים. בשבת תפגוש קרואטיה את הונגריה (14:00) ומייד לאחר מכן, בשעה 16:00, ישראל תארח את לטביה. ניצחון של ישראל מחר יעלה אותה לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully