וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה עלתה לליגה הלאומית

הקבוצה של בני טבק הביסה 0:3 את חדרה והעפילה לליגת המשנה. מאבק צמוד בצפון. מכבי קביליו יפו עלתה לליגה א'

הפועל הרצליה העפילה היום (שישי) לליגה הלאומית בכדורגל אחרי ניצחון גדול 0:3 על הפועל חדרה, שהייתה היריבה העיקרית שלה על העלייה לאורך מרבית שלבי העונה. להרצליה היה זה ניצחון שלישי ברציפות, לחדרה המתרסקת הפסד שלישי ברציפות והיא ללא ניצחון כבר מתחילת מארס. יניב דוד (18), עידן ביטון (81) ועופר סער (90+3) כבשו עבור הרצליה ונתנו את האות לחגיגות. להרצליה 9 נקודות יתרון על פני המקום השני כשבקופה נותרו 9 נקודות, אבל יחס שערים 42+ לעומת 18+ מבטיח לא למעשה את המקום הראשון.

מה שאיפשר את החגיגות בשרון הייתה תוצאת ה-1:1 בה סיימה השנייה בטבלה, השקמה/רמת חן עם בית"ר כפר סבא מהתחתית. איציק בוחבוט אמנם העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-22, אבל קובי דומר השווה 16 דקות לסיום המשחק וחתם את התוצאה.

בתחתית, המאבק נגד הירידה עדיין פתוח ומותח כשמכבי עמישב ובני טייבה עדיין מתחת לקו האדום למרות ניצחונות 1:2 על נתיבות ו-0:1 על נחלת יהודה בהתאמה. לצערן של השתיים 2:2 של הפועל ערד נגד מבשרת ציון הספיק לה בשביל להיות מדורגת נקודה מעל המקום ממנו יורדים.

במשחקים נוספים בליגה א' דרום:

מכבי יבנה - עירוני כפר יונה 0:1
הפועל כפר שלם - מכבי קרית מלאכי 2:0
צפרירים חולון - מכבי קרית גת 2:0


באזור הצפון ממשיכה עירוני אום אל פאחם להוליך אחרי 0:3 בחוץ על מכבי צור שלום. אורן זילכה עם שער אחד ושלומי אדרי עם שניים נוספים, העניקו למוליכת הטבלה עוד שבוע של יתרון רק בזכות הפרש שערים על פני השנייה, עירוני ג'ת, שהביסה 1:6 את מכבי אום אל פאחם. אילן טל ויוסי ג'נאח בלטו אצל המנצחת עם צמד אישי של כל אחד.

משחקים נוספים בליגה א' צפון:

בני ג'דידה - עירוני טירת הכרמל 0:2
עירוני קרית אתא - מכבי טמרה 2:0
עירוני כרמיאל/צפת - הפועל כפר קנא 1:0
מכבי כפר קנא - הפועל עפולה 1:3
עירוני טבריה - אסי גלבוע 1:0
בני טמרה - מכבי כפר קרע 0:2

* שני מחזורים לסיום העונה הבטיחה מכבי קביליו יפו את עלייתה לליגה א', לאחר שהביסה בדרבי את בני יפו בתוצאה 0:3. 2,000 צופים ראו את מכבי קביליו יפו מנצלת את איבוד הנקודות של אזור ומבטיחה לעצמה את המקום הראשון בליגה ב' (דרום א') בזכות שערים של דודי ביטרן (7), יאיר כהן-צדק (75) ואורן יחזקאל (86). היום לליגה א' והשלימה עלייה שנייה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully