וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל רעננה: "אם ננצח, כמעט בטוח שנישאר"

מאמן האורדונים יובל נעים לא יסתפק בשום תוצאה מלבד ניצחון על הקבוצה מהשרון (שבת, 19:00). סרג' איילי פצוע ובספק

הפועל רמת גן: לנצח ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל
בהפועל רמת גן מתייחסים למשחק הבית מחר (שבת, 19:00) נגד הפועל רעננה בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון, כאל גמר גביע לכל דבר. שבוע סוער, שכלל השבתת אימונים על ידי השחקנים והדחה ממשחקי הגביע אחרי הפסד לבני יהודה ברבע הגמר, עבר על המועדון ושם רוצים לשנות מומנטום. ניצחון יקרב את הקבוצה מאוד להבטחת עונה נוספת בליגה הבכירה וזו היא המטרה היחידה של הקבוצה במשחק.

על פי האימון המסכם שנערך הבוקר נראה כי המאמן יובל נעים עדין מתלבט לגבי ההרכב הפותח למשחק מחר, מאחר וסרג' איילי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא בספק גדול למשחק. מחר יערוך החלוץ מבחן כשירות לפני ההתמודדות ורק אז יוחלט סופית אם יישחק. במידה ואיילי לא יהיה כשיר, אמור ג'ורג' דאטורו לפתוח במקומו בחוד.

הקשר שי חדד, שהיה מעורב בתקרית משמעתית במשחק הגביע לאחר שהוחלף בדקה ה-30, ירד לחדר ההלבשה, התקלח וביקש לעזוב את האצטדיון, נענש אמש ולא שותף באימון הקבוצה. חדד התנצל בפני המאמן נעים ושחקני הקבוצה וחזר היום להתאמן עם חבריו. יחד עם זאת, עדיין לא ברור אם נעים יכלול את חדד בהרכב הפותח או שיפתח איתו על הספסל בגין התנהגותו.

"אם ננצח את המשחק מחר, נעשה צעד גדול להישארות בליגה", אמר היום נעים, "רוב הקבוצות בפלייאוף התחתון שוות ברמתן ואם ננצח את רעננה כמעט בטוח שנישאר בליגה".

בהנהלת הקבוצה החליטו להוזיל את מחירי הכרטיסים שיעמדו מחר על מחיר אחיד של 30 שקלים. בקבוצה מקווים שאוהדי הקבוצה יגיעו לתמוך בשחקנים, במה שמוגדר כמשחק הכי חשוב שלה העונה.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, בני חדד, אנדראה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, שי חדד ( עמית אוחנה), מור גולן, סרג' איילי (ג'ורג' דאטורו)

רעננה: הפלייאוף הוא הזדמנות חדשה

לאחר הניצחון הגדול על מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, שהחזיר את הקבוצה לחיים, ועם פתיחת הפלייאוף התחתון, בהפועל רעננה מקווים לעשות את מה שנראה כבלתי יאמן עד לפני שבוע ולהישאר בליגה. הם יודעים כי פחות מניצחון על הפועל רמת גן יהפוך את המשימה לקשה הרבה יותר. ברעננה גם זוכרים כי כמו בסוף הסיבוב השני בשבוע שעבר, גם בסוף הסיבוב הראשון רשמו ניצחון על מכבי פתח תקוה, שהוציא אותם לסיבוב שלם בלי ניצחונות עד שפגשו שוב את המלאבסים, ומקווים שהתסריט לא יחזור על עצמו.

מאמן הקבוצה צביקה צמח הבהיר לשחקניו כי כל מה שהיה העונה מאחוריהם וכי הפלייאוף הוא הזדמנות חדשה, הזדמנות אותה הם חייבים לקחת בשתי הידיים ולהוכיח לכולם שהם ראויים וצרכים להישאר בליגה הבכירה. לרשות המאמן יעמוד סגל כמעט מלא, כשרק רז כהן יעדר. צמח צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כשכוכב הניצחון הקודם, ריקארדס בניושיס, שכבש שלושער וניצח את המשחק, קנה את מקומו בהרכב על חשבון כריסטיאנו דוס סנטוס המאכזב.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, עמרי עטיה, תמיר פור, גיל קופר, סטיבן כהן, אבי כנפו, ריקארדס בניושיס, דודו ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully