וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בית"ר: "אם נפסיד יגמרו לנו המטרות העונה"

שמעון גרשון מבין את ההשלכות לאבדן נקודות של בית"ר ירושלים נגד מכבי ת"א (שבת, 15:00, ספורט1). שבחון בספק

קשר מכבי תל אביב, יוסי שבחון, נטש היום (שישי) את אימון הקבוצה לאחר שספג מכה ברגלו וכרגע לא ברור אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק בו תארח מחר (15:00, ספורט1) הקבוצה את בית"ר ירושלים בבלומפילד, בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון כאשר שתי הקבוצות נמצאות בקרב על המקום השלישי והכרטיס לאירופה. שבחון היה מיועד לפתוח בהרכב ובמידה והוא לא יהיה כשיר, נאבקים החלוצים איליה יברויאן ויובל אבידור על חולצת ההרכב.

בשבוע שעבר הצליחו השחקנים של אבי נמני לנצח 0:1 בטדי ובמכבי מייחסים חשיבות רבה למשחק מחר שכן ניצחון נוסף רצוף על הירושלמים יפתח פער בן שש נקודות בין שתי הקבוצות וייתן לצהובים דחיפה אדירה לקראת המשך המאבקים בפלייאוף העליון. "אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה, אבל ברור שזה לא יהיה קל", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט, "נצטרך לבוא מאוד מרוכזים ובמקסימום מוכנות ואז הדברים יהיו תלויים בנו. זה משחק חשוב מאוד שצריך לדעת לעבור אותו לקראת המשך הדרך", הוסיף.

נמני ייחסר מחר את הבלם ליאור ז'אן, שהורחק בטדי, וכן את יובל שפונגין שעדיין לא החלים מפציעה בגיד אכילס. בצוות המקצועי מתכננים שינוי אחד בלבד בהרכב לעומת זה שפתח בבירה כאשר ניסו קפילוטו ישוב למרכז ההגנה ואילו איגור טומאסיץ', ששיחק כבלם בשבוע שעבר, יפתח הפעם בקישור האחורי לצידו של שרן ייני. בחלק הקדמי ימשיך נמני לתת את המפתחות למאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה, שבלטו לטובה באותו 0:1.

באסיפת ה-וידאו לקראת המשחק צפו השחקנים בתקציר מהניצחון במחזור הקודם כאשר בצוות המקצועי שוב הדגישו את המהירות של החוד הירושלמי, תוך השמת דגש על ברק יצחקי ועמית בן שושן.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, איגור טומאסיץ', שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (יובל אבידור, איליה יברויאן), מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה

בבית"ר לא רוצים לחשוב על הפסד

לאחר ההפסד הכפול לתל-אביביות בשבוע החולף, תנסה בית"ר ירושלים לסגור את שבוע תל אביב עם ניצחון חשוב על מכבי (שבת, 15:00, ספורט1), שיוכל לקרב אותה למטרה היחידה שנותרה לה העונה - המקום השלישי. הפסד, ובבית"ר יודעים כי העונה נגמרה. "אני לא רוצה לחשוב בכלל על סיטואציה כזאת", סיפר שמעון גרשון לקראת המשחק, "אבל כנראה שבאמת אם נפסיד יגמרו לנו המטרות העונה".

גרשון עצמו לא התאמן גם היום ולא יהיה כשיר למשחק מחר, מה שיאלץ את דוד אמסלם לחזור לשיטת שני הבלמים, כשאריק בנאדו יפתח לצד תומר בן יוסף. גם טוטו תמוז לא הצליח להתגבר על הפציעה מיום שלישי וצפוי לא להכלל בסגל מחר, כשבמקומו יפתח ג'וניור ויסה, ועמית בן שושן יעלה לעמדת החלוץ.
כזכור, גם עידן טל לא יוכל לקחת חלק במשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים, ואבי ריקן, שדווקא כן החלים מפציעתו בגביע, יפתח בהרכב על חשבונו, כשקובי מויאל שחוזר בעצמו מעונש הרחקה על צהובים יחזור לעמדת הקשר האחורי.

פרט לכך לא צפויים שינויים בהרכב של אמסלם, שביקש משחקניו לא לוותר לעצמם ולא לוותר על העונה הזאת. ניצחון על מכבי תל אביב בהפרש של יותר משני שערים, אותה מכבי שניצחה בטדי רק לפני פחות משבוע, יעלה את בית"ר למקום השלישי על חשבונה, הפסד לעומת זאת, ירחיק אותה עד לכדי 6 נקודות הפרש כשהיא עלולה גם לרדת למקום החמישי אם בני יהודה תנצח את הפועל תל אביב. "כשנשארות בקופה 12 נקודות,
6 זה המון, ככה שהפסד ככל הנראה יחתום את הגולל על החלומות לסיים במקום השלישי", סיפר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו לא חושבים על זה, אנחנו רוצים לנצח ולעלות כבר מחר למקום השלישי".

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו, תמר בן יוסף, אלירן דנין, קובי מויאל, אבי ריקן, ג'וניור ויסה, חן עזריאל, עמית בן שושן, ברק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully