וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הועמדה למכירה

הבעלים האמריקאים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, הודיעו כי הם פנויים להצעות על מועדון הפאר, ששוויו מוערך בכ-500 מיליון ליש"ט

בעליה האמריקאים של ליברפול, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, הודיעו הבוקר (שישי) רשמית על כך שהם מעמידים את המועדון המפואר למכירה. בתוך כך הם כבר דאגו למנות את מנכ"ל חברת התעופה בריטיש אירווייס, מרטין ברוטון, ליו"ר והוא זה שיצטרך לטפל בנושא המכירה.

צמד האמריקאים, שבחודשים האחרונים עלו דיווחים רבים על כך שעבר ביניהם חתול שחור, רכשו את ליברפול לפני כשלוש שנים ונתקלו לא פעם במחאות של אוהדי הקבוצה נגדם. בקיץ האחרון נחשף כי המועדון חייב לשני בנקים גדולים כ-237 מיליון ליש"ט וג'ילט והיקס צפויים להחזיר כ-100 מיליון מתוכם, כשהשארית תהיה חלק מהסכם הרכישה של המועדון. באנגליה מעריכים את שוויה של ליברפול בכ-500 מיליון ליש"ט.

האמריקאים קיוו להצעיד את ליברפול להווה מזהיר לפחות כמו העבר שלה, אבל הקבוצה לא הצליחה לזכות בתקופתם באליפות ראשונה מאז 1990 ואוהדיה ראו את מנצ'סטר יונייטד השנואה משווה את שיא האליפויות של המועדון.

בנוסף, היקס וג'ילט, ביניהם היו קיימים חילוקי דיעות על האסטרטגיה של המועדון, ענו בשלילה לבקשותיו של רפא בניטז לרכש משמעותי והקבוצה התקשתה להדביק את הפערים מצ'לסי ואותה יונייטד. כעת מדורגת ליברפול במקום השישי בטבלה ונראה שהיא לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, דבר שיהווה מכה מוראלית ופיננסית עבור המועדון.

בינתיים היו"ר החדש של הקבוצה, מרטין בורטון, הודיע כי מעמדו של רפא בניטז לא השתנה בעקבות המציאות החדשה. "מצבו לא השתנה", אמר, "יש לו חוזה במועדון ואנחנו רוצים שיישאר". ומה חושב בניטז על הצהרתם של ג'ילט והיקס? הספרדי מאמין כי מדובר בצעד חיובי למועדון וכזה שיעניק לו סיכוי להחזיר עטרה ליושנה. "נראה שהמועדון מתקדם קדימה", אמר בניטז, "זה חשוב שהמועדון יתקדם ואלה יכולות להיות חדשות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully