וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ארבייטמן יפתח על הספסל, בוקולי בהרכב

אלישע לוי החליט לוותר על מלך השערים של הליגה במשחק נגד מ.ס. אשדוד (21:00, ערוץ 1). עוסמאן בהרכב במקום משומר

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הראשון בשלב משחקי הפלייאוף שייפתח מחר (מוצ"ש, 21:00, ערוץ 1), במשחק מול מ.ס אשדוד. עוד לפני האימון כינס המאמן אלישע לוי את השחקנים ואמר להם: "אנשים מלחיצים אותנו, אבל אני לא רואה עליכם לחץ. אף אחד כאן לא לחוץ מהתקשורת, הלחץ הוא רק מקצועי. כשלא הולך לנו, שחקנים מאבדים בטחון, לא מרוכזים ומאבדים כדורים. כשלא הולך, שחקנים מתחילים להשתולל, אף אחד לא פותח לשני, אין הצטרפות של שחקנים קדימה. זה לא חשוב נגד מי נשחק, חשובים המספרים. כולם מדברים על הפועל, שכחו שיש לנו משחק חשוב נגד אשדוד. אנחנו חייבים לעבור אותו".

גם היום, כפי שעשה לאורך השבוע, לוי תרגל הרכב שכולל את אייל גולסה וג'ון קולמה בקישור האחורי ואת ליאור רפאלוב שיחזור להרכב לאחר הרחקה, על חשבונו של סאדאת בוקארי שעדיין לא מצליח לממש את הפוטנציאל שדובר עליו. את המערך ההתקפי משלימים יניב קטן וולדימיר דבאלישווילי, כאשר ביום שבת התברר כי שלומי ארבייטמן יפתח על הספסל. שחקנים בקבוצה העידו היום כי הקשר גוסטבו בוקולי אכן מאוכזב ממעמדו במועדון, לאחר שהפך בעונה האחרונה משחקן הרכב לשחקן ספסל קבוע, אך לפחות במשחק נגד אשדוד הוא יפתח בהרכב.

שינוי נוסף יערוך לוי בעמדת המגן הימני, כשעלי עוסמאן יפתח כצפוי במקום אייל משומר, שפצוע ומקבל מנוחה לקראת משחק העונה בשבוע הבא מול הפועל תל אביב. אם חיפה תנצח מחר ואת הפועל תל אביב, לוי יאשר למשומר לעבור את הניתוח בברכו מוקדם מהצפוי משום שחיפה תבטיח כמעט בוודאות את האליפות. הקשר ישראל זגורי ממתין להתפתחויות בגזרה שלו מאחר ובהפועל פתח תקוה ובבני סכנין לוחצים עליו לעזוב ולהצטרף אליהם בתום העונה, אם ישוחרר ממכבי חיפה.

כזכור, מחירי הכרטיסים לקראת המשחק הוזלו. המחירים החדשים: 65 שקל לשערים 2-4, 30 שקל לשערים 9-10 ו-45 שקל ליתר השערים באצטדיון. כצפוי, הכרטיסים לקראת משחק העונה מול הפועל תל אביב אזלו והאצטדיון יהיה מלא לקראת המשחק שיכריע כנראה את מאבק האליפות.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

אשדוד: עידן ציון יחליף את פופוביץ' המורחק

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, ניסה ביומיים האחרונים להנחית את שחקניו אל הקרקע בכדי שהקבוצה תגיע מחר מרוכזת ומוכנה למשחק החוץ הקשה נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. השבוע של אשדוד התחיל בנצחון ליגה על הפועל פתח תקוה והבטחת המקום בין שש הראשונות והמשיך בנצחון החלק 0:3 על הפועל נצרת עילית והעפלה למעמד חצי גמר גביע המדינה המכובד בו תפגוש הקבוצה את בני יהודה באצטדיון רמת גן.

המאמן יוסי מזרחי יחסר בחיפה את אחד משחקני המפתח שלו, המגן המורחק מרקו פופוביץ', כאשר במקומו צפוי לפתוח עידן ציון. בקישור ובהתקפה לא צפויים שינויים כאשר ניר ביטון ימשיך לקבל אשראי בקישור האחורי ועידן שריקי יפתח כרגיל לצידו של דמיטאר מקרייב בחוד. הקשר שי רביבו, שסובל מקרע במיניסקוס, צפוי לעבור ניתוח בברכו בשבוע הבא וייעדר בשבועות הקרובים. עדין לא ברור אם רביבו ג'וניור סיים את העונה או שיספיק לחזור לקראת סיום הליגה.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully