וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: חזרה גנרלית לגמר הגביע?

אחרי ההצלחות במפעל המשני, חוזרות הקבוצות לדרבי בליגה (ש', 19:30, ספורט1). חוטה יפתח אצל האדומים, בלדוט ייעדר

בצל ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי האחרון והמשך המאבק על שני התארים החשובים בכדורגל הישראלי, ממשיכה הפועל תל אביב בהכנות למשחק מחר (שבת, 19:30, ספורט1) בבלומפילד נגד בני יהודה, במסגרת המחזור הראשון של משחקי הפלייאוף העליון.

האדומים מקווים להמשיך את שרשרת התוצאות הטובות מהתקופה האחרונה ולהשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות. בהפועל יודעים ששלוש נקודות נגד הזהובים יעלו אותם לראשונה העונה למקום הראשון בטבלה, לפחות לשעתיים, עד שמשחקה של מכבי חיפה נגד מ.ס אשדוד יסתיים.

יחד עם זאת, בקבוצה לא מקלים כמובן ראש ביריבה מחר ויודעים שהעבודה תהיה קשה יותר ללא הבלם המצטיין דגלאס דה סילבה, שייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מי שיחליף את דה סילבה בהרכב יהיה יהודה חוטה הצעיר, שפתח גם במשחק הליגה נגד הפועל רמת גן בשבת האחרונה והציג יכולת טובה.

לפני האימון המסכם היום ערך גוטמן לשחקניו את המשחק האחרון שלהם נגד בני יהודה, בו ניצחה הקבוצה 0:4. המאמן הזהיר את שחקניו מאלירן עטר ושם דגשים בעיקר על משחק הלחץ: "אני מבקש להיות כל הזמן קרובים לכדור וגם אם מאבדים אותו, אני רוצה שתוך שלוש שניות תזכו בו בחזרה".

גילי ורמוט סובל מפציעה קלה, זכר למשחק הגביע באמצע השבוע נגד בית"ר ירושלים, אבל צפוי להיות כשיר. הקשר המצטיין יעבור בדיקה לפני המשחק מחר ואם בכל זאת יימצא לא כשיר, מי שיחליפו יהיה ויקטור מרעי או דניאל דה רידר. בעמדת המגן הימני צפוי לפתוח עומרי קנדה ובחוד ימשיך בויאן ורוצ'ינה לקבל קרדיט לאור היכולת המשתפרת שלו בשבועיים האחרונים. כרטיסים לשערים 8-11 יימכרו שוב במחיר של 30 שקלים.

בתוך כך, כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל תל אביב למשחק העונה בעוד כשבוע וחצי נגד מכבי חיפה, 1,500 במספר, אזלו היום בתוך כ-20 דקות. הנהלת הקבוצה החלה את המכירה דקות ספורות לפני השעה 10:00 בקופות בלומפילד והתהליך התקיים בסדר מופתי והסתיים בתוך זמן קצר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, יהודה חוטה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה.

לוזון הקרין לשחקניו סרט על מייק טייסון, בלדוט הפצוע יעדר

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, כבר הפתיע העונה לא פעם את חניכיו במספר סרטי ספורט אותם הקרין להם כהכנה לפני משחק. גם היום בחר לוזון בהכנה קצת פחות שגרתית ובמקום אסיפת וידאו טקטית רגילה הוא הקרין לשחקנים סרט על הקריירה המפוארת של המתאגרף מייק טייסון, שהיה אלוף העולם במשקל כבד במשך שנים ארוכות.

לוזון דיבר עם שחקניו על ווינריות, נחישות, הקרבה, מוטיבציה ונתן את הקריירה של טייסון כדוגמא לכל אלו. המאמן ביקש משחקניו להיות "רעים" על המגרש כפי שטייסון היה "רע" אל יריביו בקרבות אותם ניצח בזירת האגרוף. "גיא תמיד מגוון בהכנה שלו, ואין ספק שסרט כזה על מייק טייסון מכניס אותנו לאדרנלין גבוה לקראת המשחק מחר", אמר היום אחד משחקני הקבוצה.

לוזון לא תרגל היום הרכב פותח ונכון לעכשיו עדיין לא ברור באיזה מערך הוא מתכוון לפתוח מחר נגד האדומים. עומרי אפק טרם החלים לגמרי ממתיחה בשריר הירך האחורי, אולם צפוי לפתוח על הספסל. המאמן ייחסר מחר את הקפטן אסי בלדוט שלא יתלבש בשל פציעה טורדנית במפשעה, את סיניסה ליניץ' המוצהב וכן את הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שטרם החלים סופית מקרע בשריר הירך האחורי.

בקבוצה מעדיפים שלא לסכן את גלבאן כעת כדי שהוא יוכל לחזור לקראת המשך משחקי הפלייאוף וחצי גמר גביע המדינה נגד אשדוד. הקשר הארגנטינאי טס היום לביקור מולדת לרגל הולדת שתי בנותיו התאומות והוא צפוי לחזור לארץ ביום רביעי, אז גם יתברר אם הוא כשיר למשחק הליגה נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא. מהמשחק נגד מכבי בשבוע הבא יעדר החלוץ אלירן עטר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

הבלם אביב חדד צפוי להמשיך לקבל קרדיט בעמדת הבלם, על חשבונו של דין מורי שיסופסל בפעם השלישית ברציפות. בקישור האחורי נראה שמהראן ראדי וחסן אבו זייד, שהצטיינו בגביע נגד רמת גן, יפתחו גם הפעם וגם מקומו של מיכאל זנדברג, שכבש את שער הניצחון בוינטר, נראה מובטח. לירוי צעירי וג'ורג' אמסיס נאבקים על מקום נוסף בקישור כאשר משה ביטון ואלירן עטר ישתפו פעולה בחוד.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, מיכאל זנדברג, משה ביטון, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully