וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו בהחלט מאמינים שנוכל לזכות באליפות"

למרות היכולת הלא משכנעת, הניצחון 1:2 על אלמריה הפיח בשחקני ריאל מדריד תקוות חדשות. פלגריני: "לא מודאג מעתידי"

בעיני המתבוננים מהצד, קשה להאמין שריאל מדריד תוכל לזכות השנה באליפות ספרד אחרי מה שקרה ב"אל קלאסיקו", אבל אוהדיה יכלו לפחות להתנחם בעובדה שהבלאנקוס ידעו להתאושש מההפסד לברצלונה, וניצחו את אלמריה 1:2 כדי להמשיך ולרדוף אחרי הקטלאנים עם שלוש נקודות פחות, בשאיפה שהיריבה הגדולה תאבד מתישהו נקודות. 18 כאלו נותרו בקופה עד לסיום העונה, ובריאל מדריד יודעים שצריך בראש ובראשונה להרוויח אותן במלואן כדי להמשיך ולפנטז.

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש במבצע אישי מרהיב את השער הראשון והמשווה נגד אלמריה, אמר בסיום המשחק: "היינו חייבים לפצות על המשחק נגד ברצלונה. זה אמנם לא היה משחק טוב שלנו, אבל הצלחנו לנצח, וזה מה שהיה חשוב. הניצחון הזה נתן לנו הרבה בטחון לקראת המחזור ביום ראשון. בהתחלה נראה היה שאנחנו בדרך להפסד נוסף, אבל הצלחנו ליצור בסופו של דבר הרבה מצבים והיינו מצויינים במחצית השניה".

גם גונזאלו היגואין התייחס למאבק על האליפות שלא תם מבחינתו ואמר: "זה היה משחק מצוין שאיפשר לנו לסגור את הפער מברצלונה. הם עדיין מובילים עלינו, אבל נותרו 18 נקודות בקופה ומשחקים קשים, נהיה חייבים לעשות כל מה שאנחנו יכולים". כובש שער הניצחון רפאל ואן דר וארט נשמע אפילו יותר אופטימי: "אנחנו מרוצים כי הקבוצה במצב מצוין והחזרנו לעצמנו את הבטחון. נותרו עוד שישה משחקים ועדיין יש לנו סיכוי. אנחנוו בהחלט מאמינים שנוכל לזכות באליפות".

מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני סיכם: "היה לנו משחק טוב מהרבה בחינות. הקבוצה התאוששה פסיכולוגית מההפסד לברצלונה והשגנו את שלוש הנקודות שהיינו צריכים. יכלנו לכבוש אפילו יותר במשחק הזה, אבל אחרי שעלינו ליתרון העדפתי להסתגר יותר. עכשיו אנחנו חייבים להמשיך ללחוץ על ברצלונה, לשתי הקבוצות נותרו משחקים קשים מאוד ואלמריה הייתה דוגמא לכך. ולנסיה היא הבאה בתור, וזה עומד להיות משחק קשה מאוד. בכל מה שקשור לעתידי בקבוצה, אני לא מודאג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully