וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "רוצה להודות לקהל של ירושלים"

15.4.2010 / 23:43

פורוורד מכבי ת"א הודה שהאווירה במלחה דירבנה אותו. גרשון: "גרין ישחק כמה שהקבוצה תצטרך". גודס: "הראנו גישה טובה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אז עוד "קלאסיקו" של הכדורסל הישראלי מאחורינו, עוד ניצחון של מכבי תל אביב, הפעם 87:94 במלחה על הפועל ירושלים, שיכולה להיות מאוכזבת מהתוצאה אך לא מהיכולת שלה. הקבוצה של גיא גודס הציגה משחק טוב ונשארה במשחק כמעט עד לסיום, אך בסוף מכבי הייתה קצת גדולה עליה. גיא פניני עם 23 נקודות ואלן אנדרסון עם מחצית שנייה גדולה ו-17 נקודות סך הכל, העניקו לצהובים ניצחון שלא היה חשוב במיוחד עבורם בטבלה אך חשוב במיוחד מבחינה מורלית.

גרשון: "גרין ישחק כמה שהקבוצה תצטרך אותו"

מאמן הצהובים פיני גרשון ניתח את הקרב הצמוד. "לא אמרנו שלא אכפת לנו להפסיד. זה ברור שיש במשחק הזה קצת יותר מאשר במשחק רגיל, קצת אמוציות, הפסדנו פה בגביע ווינר. האווירה הכניסה אותנו למשחק, טוב שאנדרסון הגיע לרבע האחרון. אני מקווה שלא ישכחו להרגיז את פניני גם בעונה הבאה. אם נצטרך לפגוש את ירושלים בפיינל פור, אז זה יהיה. לא שיחקנו משחק גדול וניצחנו פה היום. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, לשמור בטח יותר טוב. משחק לא רע בשביל הדרך. אנחנו לא צריכים לעשות חשבונות לגבי הליגה, אחרים צריכים לעשות את החשבונות".

גרשון התייחס גם ליניב גרין, שתקף את המועדון ואת המאמן בראיון לוואלה! ספורט, והערב שותף פחות מ-20 שניות. "יניב גרין ישחק כמה שהקבוצה תצטרך אותו. אנחנו יותר טובים ואנחנו צריכים להיות יותר טובים משאר הקבוצות, הליגה מוכיחה את זה, השנייה רחוקה מאיתנו. כל המשחק הייתי בשקט, אז בסוף תפסתי את דיוויד בלותנט'ל פראייר".

גם כוכב המשחק גיא פניני התייחס לניצחון: "אני רוצה להודות לקהל של הפועל ירושלים על אווירה מטורפת. כיף לבוא לפה, זה חשוב שבכדורסל הישראלי יהיה מקום שיש בו כל כך אווירת ספורט. כן ירבו משחקים כאלה. אני רק רוצה להודות להם על זה. אין פה קטע של להחזיר. אני בא כל משחק לשחק ולוקח את מה שנותנים לי. אני לא בא בגישה שונה מול האקסיות שלי. אני מרגיש טוב בתקופה האחרונה, ואני מקווה שזה ימשיך גם בפלייאוף ובפיינל פור".

גודס: "אנחנו חייבים להרים את רמת המשחק"

מהצד השני, התייחס פו ג'טר למשחק: "זה תמיד הרבע הרביעי בשבילנו. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהיזהר. נלחמנו ונתנו הרבה היום. לא וויתרנו לרגע, ועכשיו זה הזמן בשבילנו לעבור לחיפה. אני מרוצה מהאגרסיביות והגישה שלנו למשחק. הראינו גישה טובה. אנחנו צריכים להמשיך את זה. יש לנו עשרה ימים להתכונן לחיפה, אני מאמין שזה הקרב על המקום השני, עכשיו זה הזמן בשבילנו. זה יהיה המשחק הכי חשוב שלנו. נבוא לשמור, וזה מה שהמאמן רוצה מאיתנו עכשיו בכל משחק. אנחנו יכולים לתת פייט למכבי בפיינל פור, זה משחק אחד. לפני שנגיע לשם, אנחנו צריכים להתכונן גם לפלייאוף. כרגע הראש שלנו רק במכבי חיפה. המטרה שלנו היא המקום השני".

גם גיא גודס התייחס להפסד המאכזב: "המשחק מתחלק לשלושת הרבעים הראשונים, שיחסית עמדנו טוב ובאנו עם המון התלהבות, אפילו שמכבי פתחה קצת הצלחנו לחזור. ברבע האחרון פתחנו נורא, היה 6:15, נענשנו מהר על כל טעות. זה הוציא אותנו מהמשחק. לקבל בבית 94 נקודות זה יותר מדי, אנחנו חייבים לשפר את ההגנה שלנו. יש לנו חסרונות במספר עמדות הגנתיות. בהתקפה אנחנו יחסית מוכשרים, מייצרים נקודות משום דבר. אם לא נרים את רמת ההגנה שלנו יהיה לנו קשה לנצח משחקים. נצטרך להתרכז בזה".

גודס התייחס לחוסר היציבות של הקבוצה והשחקנים שלו: "אני לא מתרשם מהמשחק של ליונס. הכל נמדד לאורך זמן, לא בהבלחות. שחקנים עושים משחק אחד גדול, שלושה לא טובים, משחק גדול, ארבעה לא טובים. אני לא מתלהב משום דבר. אנחנו כל הזמן מרימים שחקנים שעושים תצוגה יפה. פו עשה משחק טוב, ליאו יש לו את הפוטנציאל. הוא רוקי שנה ראשונה, הפוטנציאל קיים והוא צריך להראות את זה עד סוף העונה. יש לו צ'אנס אחרי שפינקני שוחרר, עכשיו הוא צריך להביא תפוקה. יש עוד חודש וחצי והחודש וחצי האלה נמדדים על פי יציבות".

מאמן ירושלים דיבר על הפרסומים, לפיהם יובל נעימי ספג ביקורת מחבריו לקבוצה: "לא יודע מה פורסם על נעימי ולא יודע אם זה קשור למה שבשטח. אם יצאו דברים מהשיחה הקבוצתית שהייתה פה, זה כבר לא טוב. לצערי דברים דלפו החוצה, זה שונה ממה שקרה בפועל. אף אחד לא מאשים אף אחד. אנחנו ננצח כקבוצה ונפסיד כקבוצה, זו לא חוכמה להאשים אחד את השני. אנחנו ננצח כקבוצה ונפסיד כקבוצה. מי שלא יודע להפסיד גם לא יודע לנצח. יובל הוא חלק מרכזי בקבוצה ואין פה משהו נגדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully