וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד עדיין במאבק

הבלאנקוס חזרו מפיגור וניצחו 1:2 את אלמריה משערים של רונאלדו ו-ואן דר וארט. הפער מברצלונה שוב שלוש נקודות

חמישה ימים לאחר ההפסד הביתי הצורב בקלאסיקו לברצלונה, וכשיריבתה הגדולה פתחה כבר פער של שש נקודות בפסגה, התייצבה הערב (חמישי) ריאל מדריד במגרשה של אלמריה, שעדיין לא הבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגה. ריאל הייתה עדיפה לאורך מרבית דקות המשחק ולמרות קשיים רבים שהערימה עליה המארחת, הצליחה לנצח 1:2 ולצמק שוב לשלוש נקודות מהאלופה הקטלאנית.

מנואל פלגריני, שביקש במשך השבוע לא לעסוק בעתידו האישי וקיווה להחזיר את שחקניו למסלול לאחר שנקטע רצף 12 הניצחונות, עלה עם גוטי בקישור. מרסלו הוסט לאחור לעמדת המגן השמאלי וסרחיו ראמוס חבר לראול אלביול בהגנה, בהיעדרו של אזקיאל גראיי הפצוע. אלמריה, מנגד, הגיעה לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון והאמינה כי בכוחה להפתיע.

ריאל יצאה קדימה עם שחקנים רבים ושלטה בצורה מוחלטת בנעשה במגרש, אך בדקה ה-14 נענשה על הפקרות בהגנה. קאלו אוצ'ה הניגרי העביר כדור רוחב מצוין מימין והקשר השמאלי אלברט קרוסאט הרשית מקרוב. פפ גווארדיולה, חברו הטוב של מאמן אלמריה חואנמה ליו, כבר ראה איך האיש אותו הוא מכנה "גאון" עושה שירות נהדר עבורו. כריסטיאנו רונאלדו, שהתאכזב מאוד מההופעה שלו בקלאסיקו ובעיקר מהתגובות שהיא גררה, לקח אחריות ועבר שלושה שחקנים כדי להבקיע שער שוויון נהדר בדקה ה-27. שלוש דקות לאחר מכן גוטי יכול היה להשלים מהפך, אבל הכדור שלו נעצר בקורה ורפאל ואן דר וארט הצליח איכשהו לבעוט את הריבאונד החוצה מול שער חשוף.

ממאדו דיארה נשלח במקום פרננדו גאגו אל כר הדשא לאחר ההפסקה, והבלאנקוס המשיכו להיות טובים יותר. בדקה ה-69 נעשה צדק, כשגונזאלו היגואין מצא את ואן דר וארט, וההולנדי בעט מדויק לפינה השמאלית של דייגו אלבס מ-17 מטרים. חמש דקות חלפו וריאל נזקקה לשירותיו היעילים של איקר קסיאס, שמנע שער בטוח מאוצ'ה, המחמיצן הכרוני של אלמריה. ריאל עוברת בקושי מכשול לא פשוט בכלל, ובמחזור הבא שוב תחזיק אצבעות למעידה של ברצלונה, הפעם בדרבי של קטלוניה, כדי לחזור לתמונה באופן ממשי.

ולנסיה - בילבאו 0:2

הבאסקים מקווים להשתחל אל המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, אך סובלים ממאזן אימים במשחקי החוץ. בילבאו לא ניצחה מחוץ לסן מאמס למעלה מארבעה חודשים וכך יהיה לה קשה לחלוף על פני סביליה ומאיורקה. המשחק הערב היה הצגה של איש אחד - דויד סילבה. הקשר הנהדר דחק את הראשון בדקה ה-35 ובדקה ה-62 השלים צמד בתום מבצע אישי מבריק בתוך הרחבה. ולנסיה השלימה ניצחון ביתי רביעי ברציפות בדרך להבטחת המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully