וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: השביעייה הסודית של באיירן מינכן

הבווארים לא נבהלו מהניצחון 1:3 של שאלקה על מנשנגלאדבך, ומחצו 0:7 את האנובר מהתחתית. ברמן עלתה למקום השלישי

ארבעה מחזורים לסיום העונה בבונדסליגה והמתח עדיין בשיאו. למרות שני הפסדים רצופים של שאלקה, הקבוצה של פליקס מגאת ניצלה את העובדה כי היא משחקת לפני המוליכה באיירן מינכן, ועקפה אותה זמנית לאחר שגברה הערב (שבת) 1:3 על בורוסיה מנשנגלאדבך. באיירן לא נבהלה והשתעשעה בשחקני האנובר עם 0:7 מרשים בו איביצ'ה אוליץ' ותומאס מולר הבקיעו צמדים ואריאן רובן חגג שלושער כדי לשוב אל הפסגה. לברקוזן המשיכה לאבד גובה עם הפסד 2:1 לשטוטגרט, ומי שניצלה זאת היא ורדר ברמן, שניצחה בחוץ 2:4 את האלופה היוצאת וולפסבורג ועלתה למקום השלישי המוליך לליגת האלופות.

באיירן מינכן - האנובר 0:7

ארבעה ימים לפני חצי הגמר הראשון מול ליון בליגת האלופות, באיירן מינכן סיימה בהצלחה את החזרה הגנרלית ולא התקשתה להביס את האנובר מהתחתית כדי להישאר שבוע נוסף בפסגת הבונדסליגה. האורחים עשו טובה גדולה לבווארים עם ניצחון 2:4 על שאלקה במחזור הקודם, אך לא הצליחו לשחזר את היכולת באליאנץ ארינה וחטפו בראש. בבאיירן ימשיכו לפנטז על טרבל נדיר, כאשר הנשיא קרל היינץ רומיניגה אמר כי ירצה לחגוג אליפות ב-8 במאי, גביע שבוע לאחר מכן וזכייה בליגת האלופות ב-22 במאי.

האנובר ניצחה רק פעם אחת ב-20 ביקורים במינכן, וכבר בדקה ה-21 שחקניה הבינו כי הערב לא יהיה שונה. קרן קצרה הגיעה לדייגו קונטנטו הצעיר, שהגביה משמאל וראה את איביצ'ה אוליץ' ממשיך בנגיחה פנימה. בדקה ה-30 שלח מארק ואן בומל בכדור עומק נהדר את אריאן רובן, שחתם את המבצע ההולנדי עם הקשתה אומנותית מעל פלוריאן פרומולוביץ'. את המחצית הקלילה של המארחת חתם תומאס מולר עם שער קל מתוך הרחבה בדקה ה-44. החגיגה נמשכה גם לאחר ההפסקה, כשבדקה ה-49 אוליץ' השלים צמד עם נגיחה לשער החשוף ודקה לאחר מכן גם רובן הבקיע את השני שלו לאחר מבצע אישי נהדר. כמו במחצית הראשונה, סדר הכובשים נשמר, ועל השישי במשחק היה חתום מולר המצוין, שכבש לאחר מסירה של אוליץ'. רובן החליט להיבדל מחבריו ובדקה ה-90 הבקיע את השביעי. עוד ניצחון מוחץ לחבורה של לואיס ואן חאל.

שאלקה - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:3

המארחת הפסידה שני משחקים ברציפות, לבאיירן מינכן במשחק העונה ואחר כך להאנובר, אך ניצלה את ההזדמנות והעבירה את הלחץ ליריבתה הגדולה כשהשתלטה למספר שעות על המקום הראשון, אם כי זה לא ממש עבד. פליקס מגאת, שזכה באליפויות עם באיירן וגם עם וולפסבורג, עדיין חולם להוביל את שאלקה לאליפות ראשונה מאז 1958, והערב שחקניו ניצלו את השלווה של בורוסיה מנשנגלאדבך, שהבטיחה את מקומה בבונדסליגה לעונה נוספת, כדי לשייט לעבר ניצחון ולנקום על ההפסד בסיבוב הקודם.

שמונה דקות הספיקו לאיבן ראקיטיץ' הקרואטי כדי להבקיע את הראשון של שאלקה עם בעיטה נפלאה מרחוק. בדקה ה-16 הגיע כדור ארוך של השוער לוגאן ביילי לראול בובאדיז'ה, והארגנטינאי השווה והשתיק את אוהדי שאלקה. המקומיים נלחצו בעקבות השוויון וההחמצות הרבות, עד שבדקת הסיום של המחצית ג'פרסון פרפאן כבש מקרוב ויצר מומנטום לקראת ההמשך. בדקה ה-47 ראקיטיץ' השלים צמד מהנקודה הלבנה ולמעשה סגר עניין. רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-86 בשורות גלאדבך.

וולפסבורג - ורדר ברמן 4:2

כמו לברקוזן, גם ורדר ברמן התארחה במגרשה של קבוצה הנאבקת על כרטיס לאירופה. בניגוד אליה, היא תחזור הביתה שמחה ומאושרת עם מלוא שלוש הנקודות. וולפסבורג ניצחה שבעה משמונת משחקיה האחרונים הודות לכושר הבקעה נפלא של אדין דז'קו הבוסני, שהרשית את ה-20 שלו העונה בדקה ה-18 מבישול של בן ארצו זבזדאן מיסימוביץ'. טורסטן פרינגס הוותיק איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-38, אך ש

תי דקות לאחר מכן גראפיט ניצל את ההגנה העלובה של ברמן והחזיר את היתרון למארחים. השערים המשיכו ליפול לאחר ההפסקה, כשבדקה ה-49 נגח קלאודיו פיזארו לרשת והשווה שנית. ברמן הנלהבת שעטה קדימה ופרינגס השלים צמד ומהפך עם כיבוש בדקה ה-62. הוגו אלמיידה המחליף חתם את התוצאה במתפרצת בדקה ה-75 וקבוצתו במקום השלישי בזכות הפרש שערים עדיף על זה של לברקוזן.

שטוטגרט - לברקוזן 1:1

מי שיצאה לפגרת החורף מהמקום הראשון, עוד עלולה להישאר ללא מקום באירופה. לברקוזן השיגה נקודה אחת בארבעת משחקיה האחרונים, בתיקו במחזור הקודם נגד באיירן, וגם הפעם לא השיגה כלום מול שטוטגרט העיקשת שעדיין חולמת אירופה. סטפן קיסלינג הבקיע את ה-19 שלו העונה בדקה ה-13, אבל הרחקתו של טרנקילו ברנטה שש דקות לאחר מכן החזירה את שטוטגרט למשחק. המארחת יזמה ובדקה ה-29 קאקאו ניתב בנגיחה אל הרשת הגבהה מצד כריסטיאן מולינארו האיטלקי. המתאזרח בחוד של שטוטגרט היה גם האיש שהכריע את המשחק, כשכבש מתוך הרחבה בדקה ה-85. שטוטגרט כבר שישית.

משחקים נוספים:

קלן - בוכום 0:2
כבש לקלן: זורן טוסיץ' (15, 78)

פרייבורג - נירנברג 1:2
לפרייבורג: דומיניק מארו (4, עצמי), פאפיס סיסה (60). לנירנברג: דומיניק מארו (79)

המבורג - מיינץ 1:0
למיינץ: אריסטיד באנסה (20)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully