וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: העתודה פתחה עם ניצחון על הונגריה

הנבחרת של שלמה הופמן ניצחה 29:31 במשחק הראשון בבבית מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20, אותו היא מארחת בת"א

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד פתחה היום (חמישי) ברגל ימין את דרכה בבית 3 של מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20, שמשחקיו נערכים באוניברסיטת תל אביב. לעיני 1,000 צופים רשמו שחקניו של שלמה הופמן ניצחון 29:31 על הונגריה, בדרך להתברגות באחד משני המקומות הראשונים בבית, המובילים לאליפות אירופה. במשחק נוסף בבית ניצחה קרואטיה 23:34 את לטביה.

ההונגרים הוליכו במרבית שלבי המשחק, אבל שוער הנבחרת אורן מאירוביץ' מנע מהם לפתוח פער, ובמחצית עמדה התוצאה על 14:14. יותם טל הוביל את ישראל ליתרון מבטיח של 17:24 בפתיחת המחצית השנייה, וגם אחרי שהונגריה הקטינה עד ל-27:29 ברגעי ההכרעה המומנטום נשאר אצל המקומיים ששמרו על הניצחון. מחר תפגוש ישראל את אלופת העולם קרואטיה (15:45, שידור ישיר בספורט 5).

הבקיעו לישראל: יותם טל 11 שערים, רועי ביטון 6, ערן צרפתי, אלירן מצקי ודדי פרץ 3 כל אחד, עומר לוסטיג 2, ורנר סטרודום, דניאל פרידמן ובוריס וקסמן 1 כל אחד. שלמה הופמן אמר בסיום: "המשחק הזה הוכיח לכולם שאם משחקים ביחד אפשר להצליח. אני לא יכול לציין שחקן אחד שהיה מעל כולם כי השחקנים נתנו כאן כל אחד 100%. עכשיו צריך לרדת לקרקע כי עדיין לא השלמנו את המשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully