וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיקסרס פיטרו את אדי ג'ורדן

בפילדלפיה מיהרו להיפרד מהמאמן שהוביל אותם למאזן מאכזב של 27 ניצחונות ו-55 הפסדים, מיד לאחר משחקם האחרון העונה

אחרי עונה אחת בלבד כמאמן פילדלפיה פוטר הערב (חמישי) אדי ג'ורדן מתפקידו. כבר מספר ימים שהתקשורת בעיר אחוות האחים מדווחת על כך שהג'נרל מנג'ר אד סטפנסקי מחפש באופן פעיל אחרי מחליף לג'ורדן על הקווים, כך שההודעה הרשמית על פיטוריו לא הפתיעה איש. בהודעה שפרסם טען סטפנסקי שהסיקסרס עשו "צעד לא מתקבל על הדעת אחורה" העונה, אותה סיימו במאזן של 55:27 והחמיצו את הפלייאוף לראשונה אחרי שלוש עונות.

בתחילת העונה האמינו רבים בפילי שהגרעין הצעיר והמוכשר של הקבוצה יוכל לבצע קפיצת מדרגה תחת ג'ורדן, והציפייה הייתה שת'אדיוס יאנג, לו וויליאמס ומאריס ספייטס ימשיכו להתקדם ויחברו לאנדרה איגודלה בהובלת הקבוצה לצמרת המזרח, אבל בפועל הסיקסרס התקשו להסתגל לסגנון של ג'ורדן, המשיכו להתאכזב מהנסיגה של אלטון ברנד, ונטלו חלק פעיל בקרקס הפרישה של אלן אייברסון שלא הוסיף לאווירה סביב הקבוצה.

* גם הקליפרס הודיעו הערב על פיטוריו של קים יוז, המאמן הזמני שהחליף את מייק דאנליבי על הקווים במהלך העונה. "אנחנו מעריכים את מה שקים עשה בחודשיים וחצי האחרונים", אמר נשיא הקבוצה אנדי רוסר והפתיע בהצהרה לא אופיינית למועדון: "אבל האחריות שלנו היא לפעול למען האינטרס הטוב ביותר של הקבוצה להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully