וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "החוסן המנטלי שלנו מעודד אותי"

ברצלונה דוהרת לאליפות, פפ: "אנחנו בכושר טוב יותר מאשר בעונה שעברה". זלאטן התאמן, עשוי להיות בסגל מול אינטר

ברצלונה ממשיכה לדרוס כל מה שנקרה בדרכה, ואתמול (רביעי) הייתה זו דפורטיבו לה קורוניה שספגה שלישייה קלילה וחזרה מקאמפ נואו עם הפסד 3:0. בוז'אן, שפתח במקום זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, פתח את החגיגה אחרי רבע שעה, לפני שפדרו ויאיא טורה הוסיפו גם הם שתי בעיטות נפלאות, ובארסה כבר מוליכה בשש נקודות הפרש על ריאל מדריד בפסגה ודוהרת לאליפות נוספת. אגב, בארסה קיבלה בשורות טובות לאחר שזלאטן שב לאימונים והתברר כי יהיה כשיר למשחק נגד אינטר בחצי גמר האלופות בשבוע הבא.

המאמן פפ גווארדיולה מעודד מהיכולת של חניכיו ברגעי האמת, רגעי ההכרעה: "פחדתי מאוד מהמשחק הזה, אחרי נפילת המתח מהמשחקים נגד ארסנל ונגד ריאל, אבל אני גאה בקבוצה. אנחנו בכושר טוב יותר עכשיו מאשר בסיום העונה שעברה, וזה סימן מעודד. יש לקבוצה הזאת חוסן מנטלי, וריאל תחייב אותנו להיות דרוכים לכל אורך הדרך".

ריאל תשחק הערב מול אלמריה (21:00, ערוץ 5+), וגווארדיולה יודע שהפער ממנה הוא קטן מדי בשביל להקל בה ראש. "לא נותר הרבה זמן לעונה הזו, והמטרה היא לקחת אותה למקומות שאליהם תכננו", אומר פפ, "יש לנו הזדמנות לעונה היסטורית, שאולי לא תחזור, ואנחנו חייבים לקחת את ההזדמנויות האלה בשתי ידיים".

"לא במקרה ברצלונה זכתה בשישה תארים בעונה שעברה", אמר מאמן לה קורוניה מיגל אנחל לוטינה, "יש להם שחקנים נהדרים, הגנה מצוינת, זו אולי הקבוצה הכי טובה שהכרנו אי פעם, אבל אין קבוצה בלתי מנוצחת".

ריאל: הפסד באלמריה לא בא בחשבון

ובינתיים במדריד הרוחות סוערות, כשהמאמן ממשיך להתייחס למעמדו והתקשורת רק מגבירה את הלחץ. היום מפרסם "מארקה" כיצד הבלאנקוס פספסו לפני עשר שנים הזדמנות להחתים את דויד סילבה, שחקן האגף המוכשר של ולנסיה ונבחרת ספרד. על פי "מארקה", כשהשחקן היה בן 14 הוא נבחן בקבוצה, אך המאמנים המליצו לא לצרף אותו בגלל שהוא נמוך מדי.

בהתחשב בכך שריאל עשויה להשקיע בקיץ הקרוב 25 מיליון יורו בשחקן, שמבוקש על ידי הגדולות של אירופה, מתברר שההחלטה לא הייתה נכונה, גם אם גובהו כיום הוא 1.70 מ' בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully