וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "רוצים להחזיר את הגביע לשכונה"

15.4.2010 / 10:53

בני יהודה חוגגת את ההעפלה לחצי הגמר, מגן: "הייתי מוותר על הקללות על יובל נעים". גלבאן החלים, לוזון ישמור אותו לגביע

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו יהיה נציג המועדון בהגרלת חצי גמר הגביע שתיערך היום (חמישי) בצהריים במשרדי ההתאחדות (13:00, חמש פלוס לייב), יממה לאחר שהקבוצה ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן והבטיחה לעצמה מקום במעמד המכובד שייערך באיצטדיון רמת גן ב-4 במאי.

"טוב שניצחנו את המשחק הזה, זה באמת היה מאוד קשה", אמר יו"ר בני יהודה חזי מגן לאחר ה-0:1 על הפועל רמת גן, "היה מאוד מתוח, בעיקר בסוף. קשה לבוא לשחק משחק רבע גמר בחוץ, היתה התלהבות מצד שתי הקבוצות ואנחנו מאוד מאוד שמחים שכך זה נגמר. ברור שזה מכובד להיות בחצי הגמר אבל בוודאי שנרצה להתקדם שלב אחרי שלב. כזכור כבר היינו בגמר לפני מספר שנים ולא צלחה דרכנו. מאוד אשמח אם שוב נופיע בגמר ואפילו נעשה עוד צעד אחד ונוכל להחזיר את הגביע לשכונה", הוסיף מגן.

אוהדי בני יהודה הפגינו אמש נוכחות יפה ביציעים ודחפו את הקבוצה במהלך רוב דקות המשחק. על הקרנבל הכתום העיבה בייחוד התנהגות האוהדים לעבר של מאמן הפועל רמת גן יובל נעים, שזכה לקללות ונאצות כמעט בכל מהלך המשחק. "הייתי בשמחה מוותר על הקללות האישיות לעברו של יובל נעים", אמר מגן על התנהגות האוהדים, "אני באמת לא יודע למה זה קורה בפעם השנייה ברציפות, אני מקווה שהם יחדלו מהעניין הזה. האוהדים שלנו כהרגלם היו נפלאים ועודדו את הקבוצה במשך 90 דקות ברציפות. לעניין הקללות, זה חבל אבל אני גם אומר שכל עוד האוהדים אינם אלימים, זו זכותם. אני חושב שאם ראשי הפועל רמת גן לא היו עושים טעות חמורה בעניין מחירי הכרטיסים, היו בוינטר לפחות עוד אלף כתומים. מה גם שהבנתי שסוכם שהמחירים יעמדו על 60 שקל למבוגר ו-30 לנוער וכשהאוהדים שלנו הבינו שאלו לא המחירים, חלקם הלך הביתה וחלקם בכלל לא בא למשחק. חבל, אבל בני יהודה מוכיחה שבכל פעם שהיא צריכה את האוהדים שלה הם נמצאים ותומכים". כשנשאל מגן האם הכין מענקי גביע לשחקניו, ענה בחיוך: "שיביאו את הגביע ונדבר".

"אני חושב שקודם כל נצטרך להתרכז בליגה בשבת, ורק אחר כך להתפנות לחשוב על הגביע", אמר הקפטן אסי בלדוט, "היה משחק קשה מאוד, הגענו להמון מצבים, אבל מה שחשוב בגביע זה לעבור שלב, ואני שמח שעשינו את זה. יש לנו עכשיו את חצי הגמר ובעזרת השם אם נעבור, אז כן, אני חולם על גביע. המטרה שלנו העונה היא לקחת גביע, אבל הדרך עוד ארוכה וכשנגיע לגשר נחצה אותו".

הבלם אביב חדד, ששיחק אמש 90 דקות, עשה היסטוריה אישית קטנה כאשר העפיל זו השנה השנייה ברציפות למעמד חצי הגמר. בעונה שעברה הוא עשה את זה עם הכח עמידר רמת גן שהפסידה בחצי הגמר לבית"ר, ואמש הוא עשה זאת במדי הזהובים.

הקשר פדרו גלבאן שלא שיחק אמש בשל הפציעה בשריר הירך האחורי, חזר לאימוני ריצה אולם נראה כי הוא צפוי להחמיץ גם את המשחק בשבת נגד הפועל תל אביב בליגה. המאמן לוזון לא רוצה לסכנו לקראת משחק חצי גמר הגביע, ובקבוצה מעדיפים שגלבאן יחלים סופית מהקרע הקטן בשריר הירך האחורי כדי לא לסכנו בפציעה שתשבית אותו לטווח ארוך יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully