וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "אני פראנואיד לגבי הבריאות של דאנקן וג'ינובילי"

מאמן סן אנטוניו הסביר למה העניק מנוחה לכוכביו בהפסד לדאלאס, נגדה יתמודד בפלייאוף. נוביצקי: "הם ישנו גישה כשנתחיל"

חברים, העונה הסדירה נגמרה, העונה האמיתית מתחילה. לפנות בוקר הסתיים המחזור האחרון בעונת 2009/10 ב-NBA, עונה שכמו קודמותיה סיפקה לנו שפע של דרמות, רגעים מותחים, מצחיקים, פליליים, טראגים ובלתי נשכחים, רגעים שהופכים את הליגה הזאת לליגת הכדורסל הטובה בעולם. השנה הייתה מיוחדת במיוחד עבור חובבי הכדורסל בישראל בזכות עמרי כספי, הישראלי הראשון ב-NBA, שסיפק גאווה רבה הודות לעונה מצוינת מבחינתו והפועה באולסטאר.

לפנות בוקר (חמישי) נערכו קרבות המיקום האחרונים לפני הפלייאוף, ובמפגש שהיווה קדימון לעימות הצפוי ביניהן ניצחה דאלאס מאבריקס בביתה את סן אנטוניו ספרס 89:96, והבטיחה לעצמה את המקום השני במערב. הספרס ידעו כי תוצאת המשחק לא משנה להם כי ממילא הם יסיימו במקום השביעי, אך דאלאס הייתה חייבת לנצח כדי להבטיח לעצמה את סגנות המערב. הסדרה הקרובה ביניהן תהיה השלישית בחמש השנים האחרונות, כשבדרבי האחרון היו אלה דאלאס שניצחון והמשיכו עד גמר 2006. מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' העניק לכוכביו טים דאנקן ומאנו ג'ינובילי מנוחה, כדי שיגיעו חדים ורעננים למשחקים מול המאבס.

"אני פראנואיד לגבי הבריאות של דאנקן וג'ינובילי", אמר מאמן הספרס פופוביץ' בסיום המשחק, "היו לנו משחקי פלייאוף שטימי לא שיחק והיו משחקים שמאנו לא שיחק, היו משחקים שטימי היה בחצי מהקצב שלו, והיו משחקים שמאנו שיחק בחצי מהקצב...אנחנו נכנסים לפלייאוף די בריאים, מלבד ג'ורג' היל, ואני לא רוצה לדפוק את זה, אני רוצה קבוצה בריאה בפלייאוף וזאת השורה התחתונה מבחינתי".

דירק נוביצקי, שכיכב עם 19 נקודות עבר המאבס, יודע שהטיול שעבר עליו יהפוך בקרוב מאוד למסע אלונקות. "הייתי חופשי כל הערב", אמר הגרמני והתייחס להגנת הספרס, הגנה שהיא גדר תיל בימים רגילים, "הם בטוח ישנו את הגישה כשנתחיל את המשחקים בינינו בשבת וביום ראשון".

סלואן: "מקווה שלמדנו מההפסד משהו, עכשיו נסתכל קדימה"

פיניקס הגיעה ליוטה למשחק על המקום השלישי במערב, ופירקה את הג'אז עם 86:100. זו לא התוצאה שהרשימה, אלא הדרך. הסאנס שלטו ברסן המשחק למן הפתיחה ואף הובילו ב-21 הפרש ברבע השלישי, לפני שהורידו הילוך לפני הסוף. יוטה, שסיפקה לאוהדיה עונה נהדרת מכל הבחינות, ירדה מהפרקט עם תחושה לא טובה. העונה הסתיימה טעם חמצמץ של החמצה, אחרי הפסד ביתי צורב במשחק חשוב. "אני מקווה שלמדנו מההפסד משהו, עכשיו נסתכל קדימה", אמר המאמן הנצחי של ה'אז, ג'רי סלואן.

פיניקס, שסיפקה אף היא עונה מצוינת, העלתה את הרמה שלה בשבועות האחרונים וסיימה שמונה מתוך עשרת משחקיה האחרונים בניצחון. הגמול - מקום שלישי ויתרון ביתיות מול פורטלנד החבולה והפצועה. "זאת הייתה דרך גדולה לגמור את העונה הרגילה", אמר בסיום סטיב נאש, שהניע את התקפת השמשות עם 11 אסיסטים, "הרבה חשבו שהקבוצה שלנו תהיה מחוץ לפלייאוף או במקום השמיני, והמקום השלישי הוא פרס בשבילנו. מה שיותר חשוב הוא שאנחנו משחקים טוב ונכנסים לפלייאוף במצב רוח טוב".

* בוסטון סלטיקס החתימה את טוני גפני (24, 2.05 מ'), ששוחרר בחודש דצמבר 2009 מהפועל גלבוע/גליל עליון. האמריקאי הגיע לגן נר עם שבר מאמץ כתוצאה מהופעתו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס לייקרס, ועתה חלום ה-NBA שלו התגשם כשהצטרף לסלטיקס. אליו הצטרף הגארד אוליבר לפאייט, ונשיא בוסטון דני איינג' התייחס להחתמה: "אנחנו מאמינים שלשני השחקנים יש פוטנציאל והם יעזרו לנו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully