וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "זו הייתה בעיטה נהדרת, שלעולם לא נשכח"

הארי רדנאפ חגג את השער של דני רוז, שהעניק לטוטנהאם ניצחון מתוק על ארסנל. ונגר: "ההפסד מראה מראה שאנחנו לא בוגרים"

הניצחון של טוטנהאם אתמול (רביעי) על ארסנל (1:2), הראשון שלהם על התוחנים מאז 1999, הבהיר מספר דברים. ראשית, ארסנל כנראה הרימה ידיים סופית מיומרותיה להיאבק על האליפות, אחרי שהפער מצ'לסי הראשונה נתר על שש נקודות, ארבעה מחזורים לסיום העונה. מנגד, התרנגולים הוכיחו שהם עדיין מתכוונים להיאבק על המקום הרביעי, כשטוטנהאם ניצבת במקום החמישי עם 61 נקודות, בעוד מנצ'סטר סיטי עדיין רביעית עם 62.

בסוף השבוע הקרוב מצפים לחובבי הפרמיירליג שני קרבות אדירים, שאולי יעשו סדר בצמרת, ואולי רק יגבירו את הבלגן: מנצ'סטר סיטי תפגוש את יונייטד לדרבי, בעוד טוטנהאם תארח את צ'לסי בבית.

ארסן ונגר מסרב להרים ידיים. "עכשיו ברור שזה יהיה קשה", התייחס לסיכויי קבוצתו לזכות באליפות, "נמשיך להילחם עד הסוף, אבל זה יהיה קשה. כל עוד יש אפשרות מתמטית, הבלתי אפשרי הוא אפשרי. העובדה שהפסדנו משחק שהיינו חייבים לנצח, מראה שאנחנו עדיין לא בוגרים מספיק. המזל הרע ממנו סבלנו העונה הוביל לכך שברגעי ההכרעה של העונה אנחנו בלי השחקנים הכי טובים שלנו. אפשר היה לראות כמה זה פגע בנו במשחק".

ונגר אף נשאל אם לדעתו, טוטנהאם יכולה להשתלב בליגת האלופות, ואמר: יש כמה וכמה קבוצות באנגליה שיכולות להשתלב במפעל, וזו הבעיה העיקרית של טוטנהאם. אם הייתם שואלים אותי את השאלה הזו אחרי המשחק מול פורטסמות, הייתי אומר לא. אם אתם שואלים אחרי המשחק מולנו, אז אני אומר כן. ספורט ברמה גבוהה מבוסס על יציבות".

בטוטנהאם, מנגד, חגגו ניצחון נדיר בדרבי, וגם את הוצאת התותחנים מהמירוץ. "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאם ננצח את ארסנל, אנחנו חזק במאבק על המקום הרביעי", אמר מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ, "זה עדיין הולך להיות קשה, אבל אנחנו קרובים למטרה, והניצחון הזה ייתן לנו תנופה גדולה לקראת המשחק מול צ'לסי בשבת. זה היה עוד משחק מול קבוצה מצוינת, אבל הניצחון הזה יעניק לנו הרבה תנופה וביטחון. אנחנו במומנטום טוב בליגה, עם ניצחון שישי בשבעה משחקים. גם בשבת הקהל יהיה איתנו, כך שאנו מצפים בקוצר רוח למשחק הזה".

רדנאפ גם שיבח את השוער שלו, הורליו גומס. "ההצלות שלו היו משהו בלתי ייאמן", אמר המאמן, "ראיתי את הבעיטה החופשית של ואן פרסי טסה לחיבורים, אני לא יודע איך הוא הוציא את זה. הוא הציל אותנו כשעמדנו תחת לחץ".

כמובן שהמצבע המרשים של המשחק היה השער של דני רוז בן ה-19, ששלח וולה אדיר לרשת העליונה של אלמוניה ההמום. "זה היה שער מדהים של דני", אמר המאמן, "זו הייתה בעיטה נהדרת, שלעולם לא נשכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully