וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הפתיעה את ארסנל 1:2

התרנגולים סוף סוף ניצחו בדרבי הלונדוני, והרחיקו את התותחנים ממירוץ האליפות. וילה ואברטון נפרדו ב-2:2

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נמשך גם הערב (רביעי), כאשר המשחק המרכזי הביא לנו דרבי לונדוני נהדר, שהבטיח הרבה וקיים לא מעט - בעיקר לטוטנהאם. התרנגולים של הארי רדנאפ ניצחו בביתם 1:2 את ארסנל, התקרבו לליגת האלופות והרחיקו מאוד את התותחנים ממירוץ האליפות. התוצאה המרתקת הנוספת של הערב הגיעה מבירמינגהאם, שם סחטה אסטון וילה 2:2 בביתה מול אברטון, אך התרחקה מאוד מהכרטיס הנחשק לליגת האלופות בעונה הבאה. אברהם גרנט ופורטסמות, שכבר ירדו ליגה באופן מעשי והגיעו על גבי המומנטום הנפלא מההעפלה לגמר הגביע, סיימו ב-0:0 עם וויגאן.

טוטנהאם - ארסנל 1:2

שתי הקבוצות הגיעו לדרבי הלונדוני הזה מדוכדכות משהו. מצד אחד ארסנל, שהובסה בקאמפ נואו והודחה מליגת האלופות. מצד שני טוטנהאם, שהופתעה על ידי פורטסמות והודחה בחצי גמר הגביע האנגלי לפני מספר ימים. עם זאת, איבוד הנקודות של המוליכות בשני המחזורים האחרונים הביא לכך שעד הערב, ארסנל עדיין היתה בתמונת האליפות. ניצחון הערב היה מצמק עבורה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, ואף היה מעלה אותה למקום השני, על חשבון מנצ'סטר יונייטד. בפועל, לתרנגולים היו תכניות אחרות. תכניות אחרות לגמרי. למעשה, זהו ניצחון ליגה ראשון של טוטנהאם על ארסנל מאז 1999.

הפתיחה של טוטנהאם היתה מהממת, ובדקה העשירית הגיע הרגע המכונן במשחק. דני רוז, ילד מוכשר בן 19 בוגר האקדמיה של לידס, שיחק הערב את משחקו הראשון העונה בשורות טוטנהאם והחזיר להארי דרנאפ במלוא הריבית, כאשר הדיפה של אלמוניה הגיעה לקשר נבחרת אנגליה הצעירה, שהפציץ כדור אדיר מהאוויר, והישר לרשת. 0:1 מדהים, שהקפיץ את וויט הארט ליין.

ההמשך היה דומה, כאשר דקה וחצי מפתיחת המחצית השניה הכניס ג'רמיין דפו כדור גדול לגארת' בייל, והמגן הצעיר לא התבלבל מול אלמוניה על מנת להכפיל את התוצאה ל-0:2. התותחנים ההמומים ונגר אמנם הגיעו למצבים רבים, ובדקה ה-68 הם גם קיבלו זריקת עידוד בדמות חזרתו של רובין ואן פרסי, ששב לכר הדשא לראשונה מאז ה-14 בנובמבר. אלא שהם הצליחו רק במשימת מציאת שער הניחומים, עליו היה אמון ניקלאס בנדטנר בדקה ה-85, לאחר שדחק כדור רוחב של תיאו וולקוט מימין. התותחנים מאבדים נקודות יקרות, בעוד טוטנהאם חוגגת ניצחון גדול בדרבי, וכעת ההפרש שלה מליגת האלופות עומד על נקודה אחת בלבד.

אסטון וילה - אברטון 2:2

אחרי התבוסות הכואבות לצ'לסי, פעם בליגה ופעם בחצי גמר הגביע, הוילאנס קיוו להתאושש, אולי בהזדמנות האחרונה שלהם להשיג את המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. אף שניצחה את בולטון במחזור הקודם, וילה נמצאת בתקופה לא טובה, ויעידו על כך ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון עד אותו משחק מול בולטון. הערב, ניתן היה להבין איך זה שהקבוצה מבירמינגהאם כל כך התרחקה מהצמרת, על אף שבסוף היא פחות או יותר יצאה מחייכת.

אברטון, שבעצמה הגיעה להתמודדות עם שתי תוצאות תיקו רצופות, פתחה טוב יותר ובדקה ה-23 גם באה על שכרה, כאשר כדור חופשי של לייטון ביינס מצא את הראש המדויק של טים קייהיל, שקבע 0:1 לאורחים. וילה היתה טובה ומסוכנת יותר, אלא שהחמצות רבות גרמו לה למצוא את שער השוויון רק בדקה ה-72, אז הגביה ג'יימס מילנר קרן, ומצא את הראש של גבריאל אגבונלהור, שאיזן ל-1:1. אלא שוילה של השבועות האחרונים היא לא וילה של פתיחת העונה, ובדקה ה-74 השלים טים קייהיל צמד אישי, שוב בראש, על מנת להשיב לטופיז את היתרון. המילה האחרונה, עם זאת, היתה דווקא של פיל ג'גיילקה, שבשער עצמי קבע את תוצאת המשחק - 2:2 דרמטי. איבוד הנקודות של וילה עשוי לעלות לה ביוקר, כאשר המרחק שלה ממנצ'סטר סיטי ומהמקום הרביעי עומד כעת על שבע נקודות, וקשה לראות את החבורה של מרטין אוניל משחקת בליגת האלופות בעונה הבאה.

וויגאן - פורטסמות 0:0

אחרי ההעפלה המדהימה לגמר הגביע האנגלי, שבה פורטסמות למציאות העגומה של הליגה האנגלית, בה כבר צנחה לליגת המשנה בשבוע שעבר. על כן, עלה הערב אברהם גרנט בהרכב חסר מתמיד, כאשר ארונה דינדאן, חסאן יבדה, קווין פרינס בואטנג, נאדיר בלחאדג' וארון מוקואנה קיבלו מנוחה. וויגאן היתה טובה בהרבה הערב, אלא שהחמצות רבות מנעו ממנה להשיג שלוש נקודות חשובות, וכעת הפער מהקו האדום עומד על חמש נקודות בלבד, כאשר להאל משחק חסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully