וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ממשיכה לדהור לאליפות

גברה 0:1 על סושו במשחק השלמה ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה. בורדו שוב הפסידה, פ.ס.ז' עלתה לגמר הגביע

מארסיי עשתה הערב (רביעי) עוד צעד ענק בדרך לאליפות ראשונה מאז 1992 כשניצחה בחוץ את סושו 0:1 במשחק השלמה מהמחזור ה-30 בליגה הצרפתית. לקבוצה מהריביירה יש כעת 65 נקודות והיא מקדימה בחמש נקודות את אוקזר, כל זאת כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה.

הקבוצה של דידייה דשאן הגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים ושער של סטפן מ'ביה בדקה ה-88 העניק לה את הרביעי. לוצ'ו גונזאלס עוד הצמיד כדור לקורה בדקה ה-56 לפני שריאד בודבוז בעט בעצמו לעמוד השער של סטיב מנדאנדה.

מי שעושה את הדרך ההפוכה ממארסיי היא בורדו, שנמצאת בחודש הגרוע ביותר שלה בשנתיים האחרונות ושהתארחה אצל לה מאן למשחק השלמה מהמחזור ה-26 רק כדי להיכנע 2:1 ולרשום הפסד ליגה שלישי ברציפות. קרלוס הנריקה דווקא העלה את הקבוצה של לורן בלאן ליתרון בדקה ה-8, אבל אנתוני לה טאלק (17) ומתיו דוסבי (45) השלימו מהפך עוד לפני השריקה למחצית ולמעשה קבעו את תוצאת המשחק.

האלופה הצרפתית, שכל כך הרשימה בתחילת העונה עם הצגות בזירה המקומית ובזירה היבשתית, ממוקמת כעת 9 נקודות מהפסגה ולמרות שיש לה עוד משחק חסר אחד, נראה שהחלומות על אליפות שנייה ברציפות תמו הערב. עכשיו יתרכזו שם בניסיונות לפחות לחזור לליגת האלופות, כשכעת מדורגת הקבוצה רק במקום החמישי.

פריס סן ז'רמן כבר יודעת זה זמן מה שאליפות כבר לא תצא לה מהעונה המאכזבת הזו, ומשקיעה את כל כולה בגביע. הערב היא פגשה בחצי הגמר את קובילי מהליגה החובבנית, שכבר הצליחה להדיח לא מעט קבוצות בדרך להישג העצום בדמות חצי הגמר. גם הפעם היו האנדרדוגים קרובים להפתיע, אבל סן ז'רמן נהנתה משער בודד של מוולוט ארדינג בדקה ה-53, ששלח את קבוצתו אל הגמר, שם תפגוש את מונאקו, שעלתה אחרי ניצחון דרמטי על לאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully