וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "לא רוצים להסתפק בחוויה"

14.4.2010 / 20:58

מאמן מ.ס אשדוד התייחס להעפלה לחצי גמר גביע המדינה והוסיף: "חייבים לעלות לגמר ורוצים ללכת עד הסוף"

ברני ארדוב

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל

אחרי מחצית ראשונה קשה ומאופסת הערב (רביעי) באשדוד, ידעה הקבוצה המקומית לכבוש שלושה שערים בדרך ל-0:3 על הפועל נצרת עילית מליגת המשנה ולעלות לחצי גמר גביע המדינה. דימיטאר מקרייב עם צמד בדקות ה-61 ו-82 ורחמים צ'קול עם שער נוסף בתוספת הזמן העניקו לשחקניו של יוסי מזרחי את התקוה לזכות בתואר ראשון.

"ידענו שזה יהיה משחק קשה, שנצרת עילית קבוצה טקטית שסוגרת ויוצאת למתפרצות", סיכם המאמן המנצח, יוסי מזרחי, את המשחק, "מגיע להם כל הכבוד, אבל אנחנו ידענו לעשות את שלנו ועכשיו הבמה היא של השחקנים שלי".

מזרחי נשאל על האפשרות שקבוצתו תוגרל נגד הפועל תל אביב בחצי הגמר וענה: "לא משנה את מי נקבל בחצי הגמר. בגביע כמו בגביע, אם אתה רוצה ללכת עד הסוף תהיה צריך לקבל את הפועל תל אביב. אנחנו לא רוצים רק את החוויה, אנחנו רוצים ללכת עד הסוף. אשדוד כבר הייתה בחצי הגמר, אבל אנחנו חייבים לקפוץ מדרגה ולהגיע לגמר".

המאמן אף התייחס לאמיר לביא, שנכנס כמחליף בדקה ה-60 במקומו של ניר ביטון והביא מפנה למשחקה של הקבוצה הביתית: "שחקני ספסל קמים בשביל הדברים האלו. אני מכיר את האיכויות של אמיר לביא. הוא חזר מפציעה ארוכה והוא לא בכושר למשחק מלא. היינו צריכים עוד שחקן שיכול למסור קדימה ואני שמח שהוא עשה את העבודה".

גם יו"ר מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן היה על גג העולם אחרי ההעפלה לחצי הגמר. "השחקנים רצו את המשכורות בזמן, אז הם עלו וניצחו את המשחק. אני מרגיש לא כבעלים או יו"ר אלא כאחד האוהדים הכי מושבעים שיש למועדון וכך זה גם נראה. לכן השחקנים גם הרימו אותי על הכתפיים בסיום". בן זקן התייחס גם להגרלת חצי הגמר: "בגביע כמו בגביע זה לא משנה את מי נקבל. מפני שיש לנו סגל שחקנים מספיק מוכשר כדי לעבור כל קבוצה. ברור שאף אחד לא רוצה לקבל את הפועל תל אביב הם הקבוצה בכושר הכי טוב, אבל נתמודד עם מה שנקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully