וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את הפועל ר"ג 0:1 ועלתה לחצי גמר הגביע

בני יהודה לא התחשבה בצרות של הפועל ר"ג, וגברה עליה 0:1 אחרי משחק סוער, בדרך לחצי הגמר. זנדברג (27) כבש

לא מעט חיוכים היו בקרב אנשי בני יהודה לאחר ההגרלה שזימנה להם את הפועל רמת גן ברבע גמר גביע המדינה. אחרי הכל, הקבוצה של גיא לוזון היתה פייבוריטית ברורה, ונמנעה ממפגש עם הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. הערב (רביעי) זה השתלם לה, לאחר שהזהובים גברו 0:1 באיצטדיון וינטר, ויחזרו שוב לרמת גן כדי לנסות ולהבטיח לעצמם את המקום בגמר. לזכותו של נעים יש לומר כי שחקניו השאירו את פרשת השביתה מאחוריהם, והיו נחושים מאוד לנצח, אבל חוסר ריכוז של שחקני החוד מנע מהם זאת.

שחקני בני יהודה מיכאל זנדברג, משה ביטון חוגגים שער. ברני ארדוב
שער קליל ששווה חצי גמר. זנדברג חוגג עם ביטון/ברני ארדוב

בשונה מהמשחק המוקדם בגביע המדינה, בו הקצב היה איטי מאוד, בני יהודה ורמת גן נראו מוכנות מאוד למשחק, והציגו קצב מהיר ולא מעט הזדמנויות במחצית הראשונה. דווקא המארחים היו קרובים יותר בפתיחה, כשסרג' איילי מגיע למספר מצבים, אבל איינוגבה היה פעם אחר פעם במקום. דווקא כשהיה נדמה שקבוצתו של נעים תהיה הראשונה לכבוש הגיעו שתי טעויות הגנתיות של המארחים, שאיפשרו למיכאל זנדברג לכבוש שער קליל בנגיחה, שהוריד את בני יהודה ביתרון 0:1 למחצית.

הקצב הטוב נמשך גם במחצית השניה, אך כיאה למשחק נוקאאוט, הרוחות היו סוערות מאוד, והשופט, לירן וקסברגר נאלץ לעבוד קשה בכדי להרגיע את שני הצדדים. המארחים ניסו לחזור למשחק אבל דווקא בני יהודה היתה קרובה יותר לשער השני, ואלמלא המשקוף של שערו של כהן, היא גם היתה מוצאת אותו. עד לסיום ניסה נעים לשנות משהו בחלק הקדמי הלא מדוייק שלו, אבל רמת גן לא הצליחה להגיע להזדמנות משמעותית, ובני יהודה רחוקה 180 דקות מלסיים את העונה עם תואר ביד.

מהלך המשחק

דקה 11: הדמנות גדולה לרמת גן כשסרג' איילי פרץ אל הרחבה, הטעה את המגינים ושלח טיל שהכניע את איינוגבה אבל לא את המשקוף.

דקה 13: מורן גולן קיבל כדור טוב בקצה הרחבה וניסה את כוחו בבעיטה טובה, אבל שוערה של בני יהודה קלט היטב.

דקה 27: גול! משה ביטון התקדם ללא הפרעה באגף, הרים כדור ומצא ברחבה את מיכאל זנדברג פנוי לחלוטין, והאחרון לא התקשה לנגוח פנימה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 29: אסי בלדוט קיבל כדור ושיחרר טיל מ-20 מטרים, אבל רפי כהן הדף לקרן.

דקה 36: סרג' איילי התגבר על המגן שלו ושוב בעט מ-16 מטרים, אבל לא הצליח למצוא את הרשת.

דקה 41: איילי המשיך לאמלל את הגנת בני יהודה, והפעם שלח טיל מתוך הרחבה, אבל איינוגבה בהדיפה נהדרת שמר על שער נקי.

דקה 45: אחת ההחמצות הגדולות של העונה. ביטון קיבל כדור נהדר, שבר את מלכודת הנבדל ושלח כדור רוחב אל זנדברג, שחמישה מטרים מול שערו של כהן בעט רע מאוד החוצה.

דקה 59: מהלך טוב של בני יהודה נתקע מעט ברחבה של רמת גן, הכדור הגיע לביטון ששלח אחורה לראלי, וזה שלח טיל שחלף סמוך לקורה.

דקה 69: חילופי מזסירות של שחקני בני יהודה הגיעו לבסוף לאבו זייד, שהחליט לנסות את מזלו מ-35 מטרים, ושלח טיל אדיר שכמעט והפתיע את כהן, אך זה הדף לקרן.

דקה 73: אלירן עטר רקד ברחבה של רמת גן, שלא הצליחה לעצור אותו, עטר הסיט לאחור לצעירי שבעט היטב מקצה הרחבה והדביק את הכדור למשקוף.

דקה 90: רמת גן הרימה כדור טוב אל הרחבה, שם עמד דאטורו, אבל הנגיחה שלו הלכה הרבה מעל לשער.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון (תומר תייר, 76), תמיר בן עמי, בני חדד (עמית אוחנה, 82), שי חדד (ג'ורג' דאטורו, 34), אנדרה קלדיירה , קרלוס צ'קאנה, מור גולן, סרג' איילי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, מיכאל זנדברג (לירוי צעירי, 70), אסי בלדוט (ג'ורג' אמסיס, 89), משה ביטון, אלירן עטר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully