וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: אשדוד הביסה 0:3 את נצרת עילית ועלתה לחצי הגמר

הקבוצה של יוסי מזרחי סיפקה מחצית ראשונה גרועה, אך צמד של מקרייב (61 ו-82) ושער של צ'קול (90) הספיקו לה

אומנם היא לא הרשימה ולא ממש עשתה את זה בקלאסה, אבל מ.ס אשדוד הצליחה לעלות הערב (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:3 על הפועל נצרת עילית. שחקניו של יוסי מזרחי הציגו יכולת חלשה והתקשו לייצר מצבים, אך טעויות בהגנת נצרת עילית הובילו לצמד של דימיטר מקרייב (61 ו-82) ושער נוסף של רחמים צ'קול בתוספת הזמן. גם הרחקתו של מרקו פופוביץ' בדקה ה-71 לא עזרה לנצרת עילית.

המחצית הראשונה לא הזכירה בכלל רבע גמר גביע, לא מבחינת הרמה, לא בכמות הקהל ולא בקצב ובמצבים. כמעט ההפך הגמור מהמשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים שהתקיים פחות מ-24 שעות לפני ההתמודדות הזאת. שתי הקבוצות הפיקו משחק חלש במיוחד וכמעט נטול הזדמנויות לחלוטין. המצב היחיד במשחק הגיע בדקה ה-45, כשבעיטה חופשית אדירה של משה אוחיון מ-25 מטר פגשה את המשקוף.

המשחק השתנה בדקה ה-61 כשכדור עומק הגיע עמוק לתוך רחבת נצרת עילית, עידן שריקי הקדים במעט את השוער אבי אבגי ובעט כדור שהגיע לדימיטר מקרייב שלא התקשה לכבוש משישה מטר. בדקה ה-71 נשארו המקומיים בעשרה שחקנים אחרי שמרקו פופוביץ' הורחק בעקבות הכשלה ומרפק מכוער. למרות ההרחקה, אשדוד המשיכה להיות טובה יותר והצליחה לכבוש שער נוסף בדקה ה-82 מנגיחה של מקרייב, שהשתלט על כדור חוזר. בתוספת הזמן פרץ רחמים צ'קול, עבר את אבי אבגי וקבע 0:3. מ.ס אשדוד מצטרפת לעירוני רמת השרון והפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה.

מהלך המשחק

דקה 12: מסירה גרועה של חוג'יראת הגיעה למקרייב, שפרץ קדימה אל עבר הרחבה, אך נבלם ברגע האחרון לקרן על ידי חודדה.

דקה 17: צ'קול מסר לשריקי, שבעט משבעה מטר תוך כדי תנועה, אך הכדור הלך הרבה מעל השער.

דקה 37: קובי שריקי קיבל מסירה שמונה מטר מהשער ובעט חזק, אבל לאמצע השער וישר לידיים של סטויקיץ'.

דקה 45: אוחיון בעט בעיטה חופשית אדירה מ-25 מטר, אך הכדור פגע במשקוף והכדור החוזר נבעט החוצה.

דקה 61: גול! עידן שריקי הקדים את אבגי ובעט כדור שחזר למקרייב, שלא התקשה לכבוש ולשחרר קצת לחץ. 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 82: גול! עידן שריקי בעט, אבגי הדף ישר לראשו של מקרייב שמקרוב נגח פנימה. 0:2 למ.ס אשדוד.

דקה 92: גול! צ'קול פרץ יפה, עבר את אבגי והגדיל את התוצאה ל-0:3 לזכות מ.ס אשדוד והבטיח את הכרטיס לחצי הגמר.

הרכב מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ' (הורחק, 71), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון (אמיר לביא, 60), משה אוחיון, סטפן קינגאווה, עידן שדה (עידן ציון, 72), עידן שריקי (אדיר טובול, 87), דמיטאר מקרייב.

הרכב נצרת עילית: אבי אבגי, אורן פלאש, אלירן חודדה, תום פאר, איסלאם כנעאן, נידאל חוג'יראת (יהודה זנו, 79), ליאור לינדר, אריק ניירקו (מוחמד עוואד, 87), מוטי כלטוב (קלאב איקוונגו, 65), כאלב אוקונגו, קובי שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully